Kan hier kort en duidelijk over zijn:
Stage is onbetaald werk in Turkije,je school/opleiding moet je vergoeden.
Een werkvergunning/verblijfsvergunning krijg je niet,je bent stagiare,dus geen loon.
Kan hier kort en duidelijk over zijn:
Stage is onbetaald werk in Turkije,je school/opleiding moet je vergoeden.
Een werkvergunning/verblijfsvergunning krijg je niet,je bent stagiare,dus geen loon.
beste hans,
ik heb nu idd van veel mensen gehoord dat het consultaat in rotterdam het niet nodig vind om een werkvisum te geven voor een stage. Nu is het dus wel zo dat ik van mijn baas een vergoeding krijg voor het werk wat ik daar doe voor mijn studie… omdat dit geen vast werk is, is het toch zo dat ik hiervoor alsnog geen werkvisum voor zal krijgen?
groetjes
Je Nederlandse baas krijgt een vergoeding,dat wordt aan jouw doorberekend?
Dan val je onder de Nederlandse regelgeving qua inkomsten,belasting-stelsel,ziektekosten-verzekering.
Met andere woorden:je krijgt een vergoeding vanuit Nederland en word niet betaald vanuit Turkije;een werkvergunning is dan niet nodig omdat je stage loopt,het zelde geldt voor een verblijfsvergunning.
Hou wel het verblijf van uiterlijk 3 maanden in Turkije in de gaten.
Mail me prive als je nog met vragen zit,sta er altijd voor open,het is moeilijke materie.
Groetjes,
Hans.
Onze zoon en zijn vriendin zijn een maand geleden opgewekt naar Turkije (Alanya) getogen met een paspoort waarin het visum was voorzien voor hun stageperiode (toerisme) van 6 maanden in de veronderstelling dat alles goed geregeld was.
Ze zijn gedurende 1 maand naar volle tevredenheid van de reisorganisatie werkzaam geweest als reisleiders.
Helaas hebben we hun gisteren weer opgehaald op de luchthaven van Keulen omdat ze het land onmiddelijk moesten verlaten. De reden was dat ze zonder werkvergunning illegaal in het land verbleven. De decaan van hun opleiding heeft de regiomanager van de reisorganisatie ter plekke de opdracht gegeven om hun terug te sturen naar Nederland om erger te voorkomen.
Heeft iemand een zelfde ervaring? Het lijkt er veel op dat momenteel een uitzonderlijke scherpe controle plaatsvindt in de toeristensector op het in bezit hebben van een werkvergunning (visum).
Er moet nu opnieuw naar het Turks consulaat te Rotterdam afgereisd worden om een werkvisum te krijgen in hun paspoort waar waarschijn nu voor de tweede keer € 455,00 moet worden neergeteld. De reisorganisatie heeft een werkcontract klaargemaakt wat schijnbaar noodzakelijk is.
Hoe lang denken jullie dat het kan gaan duren voordat dit weer in orde komt?
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
ik doe een mode opleiding en ik moet komend schooljaar weer stage lopen
in nederland krijg ik er ook niks voor betaald dus dat maakt me niet uit
alleen hoe kom ik aan een adres van een naai atelier die goed is?
Kan iemand mij hier toevallig helpen?
Ik wil heel graag stage gaan lopen in Turkije.
De richting van mijn stage is kinderen. Dus eventueel een kinderdagverblijf, of kleuter/peuter school.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Groetjes
Wij zoeken stagiaires voor ons 5* hotel in turkije.
Voor meer informatie: www.papillon.com.tr
Beste Desiree,
Je kunt bij onze mini club stage lopen eventueel.
Voor meer informatie: www.papillon.com.tr
Ik wil echt heel graag stage lopen in Turkije,
als receptioniste in een hotel…
Weet iemand nederlandse bedrijven, die stages aanbieden in hotels in Turkije… en vooral marmaris?
Of een goed hotel?
Hallo,
Je kunt ons hotel zien op onze website: www.papillon.com.tr.
Voor dit jaar zijn we dringend op zoek naar pedagogische medewerkers voor de mini club. ben je geintereseerd dat hoor ik graag van je.
beste Desiree,
Ben je nog op zoek? ik zou je wel kunnen helpen aan een stage in Turkije. ik wacht je berichtje af.
groetjes Francis
Beste Francis,
Wij zijn nog op zoek voor elk jaar.
Als je iets hebt hoor ik het graag.
Beste Papillon,
Zoekt u alleen stagiaires voor mini club?of diverse functies?
Met vriendelijke groet,
Francis
Privémailen mag ook op lalestagebureau@live.nl
Beste Francis,
Wijz zijn op zoek naar stagiairs voor de functies: receptie, animatie, guest relations, restaurant en bar bediening en mini club.
Met vriendelijke groet,
Gulcan YILMAZ
gulcan.yilmaz@papillonhotels.net
Beste Gulcan,
heeft u mijn privé email in goede orde ontvangen?
Mvg Francis
Als je VMBO gedaan hebt, en je gaat naar MBO waar je natuurlijk ook stage moet lopen, is het dan mogelijk om in een hotel in Turkije stage te lopen voor een langere tijd van ong 4/5/6 maanden?
Tuurlijk is dat mogelijk.
Groetjes,
Papillon Hotels
Hallo papillon hotel,
Is het ook mogelijk om in de zomer van 2013 (juli&augustus)
Te werken bij het hotel als animator of in de bediening?
Of zoeken jullie momenteel alleen stagaires?
Groetjes Desiree,
Hallo Desire,
Ook kan je werken als animator enof in de bediening bij ons stuur anders even een cv naar ons toe.
MvG,
Gülcan YILMAZ
gulcan.yilmaz@papillonhotels.net
Ik studeer op de HvA en zit momenteel in mijn 3e jaar dat een half jaar uit stage bestaat. Ik wil graag in Turkije stage lopen. Periode is feb 13 t/m augustus 13. Ik wil administratieve werkzaamheden verrichten dus in de richting van administratie is ideaal voor mij.
Kan iemand mij daarbij helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes, Akin