Ik zal mij even kort voorstellen, mijn naam is Britt, ik ben 18 jaar
en kom uit Friesland.
Ik volg de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlening en voor school is het straks de bedoeling om een halfjaar stage te gaan maken.
Het lijkt mij een super ervaring om naar het buiteland te gaan, waarvan op nummer 1 Marokko staat!
Omdat ik weet dat het maatschappelijk werk in Marokko minder goed ontwikkelt is als hier in Nederland lijkt het me leuk om iets te doen met studenten en de Engelse taal.
Ik hoop dat jullie misschien mij tips kunnen geven waar ik een goede stageplaats kan vinden? Alvast bedankt!
Leuk! Ik wil dit ook heel graag doen. Ik volg zelf ook het opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening. Doe jij dit ook op het HBO? Want ik moet een periode van 10 maanden stage lopen. Ik heb al overal geinformeerd maar is nogal moeilijk om vanuit Nederland de juiste instellingen/mensen te benaderen. Daarom ga ik ook in de kerstvakantie naar Marokko om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Je kan ook op NIMAR kijken, zij kunnen je ook helpen. Alleen ik wil dat pas doen als ik het zelf niet meer kan vinden. In welke stad wil je stage lopen?
Je kan ook bij een contactpersoon op je school om informatie vragen. Misschien kunnen zij je helpen of tips geven waar je wat aan hebt. Ik hoop dat het lukt meid!! Als ik ergens op de hoogte van ben zal ik je laten weten. Veel suc6.
Ik doe de opleiding pedagogish werk en ik zou ook graag stage willen lopen in marokko, het liefst in agadir.
Nu is mijn vraag wie kent er een nederlandse basisschool in agadir, of een kinderopvang of iets dergelijks als het maar met kinderen is.
Hoop snel iets te kunnen horen.