stage in marokko

hallo
ik zoek al een hele tijd naar adressen of nummers of wat dan ook voor een stage in marokko.
Zelf studeer ik tolkgebarentaal tweedejaars, dus ik ben op zoek naar een stage naar plekken waar doven bijvoorbeeld studeren of werken of wat dan ook. ik kan alleen niks vinden, heeft iemand enig idee of een tip waar ik kan kijken??
thanxx
nouria

Hoi,

Ik be zelf ook op zoek naar een stageplek in marokko, het liefst Marrakech alleen dat gaat niet zo makkelijk. Zelf studeer ik Toeristich Management. Mocht je tips hebben, of als ik die heb dan hoor je van mij.

groetjes,

Mehdia

neem eens contact op met de ambasade in nederland er zijn wel instituten voor doven
op probeer 2m die heeft ooit een repotage gemaakt

Hallo Nouria,
Misschien heb je ondertussen al iets gevonden…maar mocht dat niet zo zijn, kijk eens op www.tanmia.ma
Op deze website vind je heel wat organisatie uit de sociale sector!
Succes!

Je kan ook kijken op www.marokko.afrikalinks.nl (rubriek werken)

kijk op de site van het Nederlands Instituut Marokko in Rabat (NIMAR), zij helpen ook met stages

je kan pas als je in marokko bent adan pas zoken naar een staje of als je mensen kent in marokko die kunnen voor jou zoeken maar vanaf hier gaat he tmolijk

hey
bedankt voor de reacties…
ik hoop dat het lukt en ik doe inmiddels een andere studie die wat breder is dus misschien lukt het hier beter om een stageplaats te zoeken in marokko :slight_smile:
groetjes