Salem elikom mensen,
Ik ben een studente van 22 jaar oud en studeer aan de hogeschool Rotterdam. Ik volg een opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening en ik zit in mijn tweede leer jaar. In de derde leer jaar moet ik stage lopen voor tien maanden, dit kan ook in het buitenland. Nou wil ik al te graag stage lopen in Marokko. Dit omdat ik helemaal weg ben van Marokko :nod: en daar veel familie, vrienden en kennissen heb wonen. Natuurlijk ook omdat ik als een maatschappelijk werkster iets wil betekenen voor de mensen in Marokko, hieraan wil ik ook graag mijn steentje bijdragen. Maar voornamelijk wil ik wat ervaring(en) opdoen en mezelf voorbereiden op het leven in (van) Marokko want ik wil na mijn studie voorgoed naar Marokko.
Nou heb ik hier en daar wat opgezocht op het internet maar helaas geen voldoende informatie gevonden. Ik hoop dat iemand mij meer kan informeren hierover.
Mijn vraag is ook of er mensen zijn die ooit stage hebben gelopen in Marokko? Zo ja; Wat was je ervaring? Hoe heb je dit aangepakt? Had je een inkomen ( bijbaantje, studiefinan.)? Zijn er erkende organisatie`s/bedrijven? Hoe kwam je aan een woning?
Vermeld aub hierbij ook wat de nadelen en voordelen waren/zijn?
Als er ook mensen zijn die in Marokko wonen en hier veel van af weten graag lees ik van jullie, alle informatie is welkom.
Alvast bedankt mensen!!!
Groeten,
Kay:dag: