Op zoek naar vrouwelijke huisgenoot in Marokko (Rabat) september 2011 - januari 2012

Hallo allemaal,

Ik heet Zainab en ik doe de opleiding SPH. (Sociaal pedagogische hulpverlener) Momenteel zit ik in mijn tweede jaar en volgend jaar wil ik stage lopen in Marokko (Rabat). Dit wil ik 5 maanden doen, dus begin september 2011 en eind janauri 2012.

Zou het leuk vinden als iemand ook in deze periode gaat en bereid is om samen een huisje te zoeken.

Mijn zusje heeft een leuke huisgenoot gevonden via deze weg en die begint eind januari.

Ben je bereid om 5 maanden met mij samen te wonen en natuurlijk eerst daarvoor elkaar leren kennen. Laat mij dat dan zsm weten!! :slight_smile: :cheer:

hai ik heb een vraagje voor je het gaat niet over het samen wonen, maar over het werk wat je daar gaat doen,
ik wil zelf ook in marokko werken in de hulpverlening, maar weet niet wat ze daar zoal kunnen bieden.

wat voor werk ga jij daar doen op je stage,ik hoop dat je mij kan helpen me deze vraag.

alvast bedankt.

wil je mij op mijn prive mailen aub. [EMAIL=“fouzialaaouina@hotmail.com”]fouzialaaouina@hotmail.com

Op dit moment ben ik nog steeds op zoek. Ik heb me ingeschreven voor een organisatie, genamd Nimar. Zij helpen je bij het vinden van een stageplek in Marokko. Organisaties waar ik waarschijnlijk stage ga lopen zullen weeshuizen, ziekenhuizen (kinderafdeling), opvanginstellingen zijn.

Als ik meer weet waar ik stage ga lopen, dan zal ik je op de hoogte houden.

Ken je misschien niemand die stage gaat lopen en een huisgenoot zoekt?

hai bedankt voor je snelle reactie, ik blijf graag op de hoogte van wat jij gaat doen, want dat is ook precies wat mij nml. erg trekt in weeshuizen of ouderen opvang werken.

en jammer genoeg kan ik je niet helpen bij een huis maatje ik ken niemeand die stage wil of gaat lopen, en zeker niet die in marokko gaat wonen.

maaar insallah kom ik over een jaar naar marokko in casa wonen, en dan kan je weekendjes in casa doorbrengen, je bent van harte welkom.

heel veel succes met het zoeken, blijf doorbijten, begin is altijd moeilijk, maar waar een wil is is een weg.

groeten,

fouzia

Zal je zeker op de hoogte houden, inshaAllah!

Ga jij emigreren?

hai,

ja ik wil insallah ook weg uit nederland en in marokko gaan wonen en evt. werken.

dat is mijn droom, en dromen komen uit, dus ik denk dat het insallah binnen nu en een jaar wel zal gebeuren.

ik zal je wel op de hoogte houden als je dat leuk vindt, dan kunnen we misschien wat afspreken gezellig toch.

ik denk dat als ik daar woon best wel mensen uit nederland om mijn heen wil hebben, dat is toch anders dan de marokanen daar.

groeten,.

fouzia

Geweldig, wil ik denk ik ook ooit gaan doen!!

Hopelijk, voordat ik stage ga lopen dat je dan al in Marokko bent. Lijkt me echt leuk om te gaan afspreken, inshallah!

Houd me maar op de hoogte en ik zal jou ook op de hoogte stellen.

hai zenouba
ik weet dat je een tijdje geleden op zoek was naar een huisgenote,
ik ben benieuwd of je die inmiddels al hebt gevonden zoniet dan moet je mij even je email adres sturen.

ik weet misschien iemand die je huisgenootje wil zijn in rabat.

groeten fouzia