Ik doe Commerciele Economie aan hogeschool Windesheim in Zwolle, ook erg breed dus! Dus kan ook veel stages doen ![]()
hallo allemaal, als jullie nog opzoek zijn naar woonruimte, ik en mijn vriendin verhuren 2 kamers in het appartement naast ons huis. het is net helemaal opgeknapt en beschikbaar vanaf 18 april. als je meer info wilt kun je me mailen: [EMAIL=“jep360@hotmail.com”]jep360@hotmail.com
groetjes, eric
Ik begin mijn stage in curacao ook in september. Ik denk dat ik de 23e augustus ga vliegen… Ik heb dan 3 maanden om jullie allemaal te ontmoeten! Ik heb er zin in:biggrin:
Kijk eens op www.realestate-curacao.com. Zij hebben leuke studentenhuizen die er goed en verzorgd uitzien voor een redelijke prijs.
Groetjes,
Nienke
Beschikbare appartementen
10A 1 slaapkamer, 1-persoonsbed, max. 1 persoon
Vanaf 1/6/2007 onbeperkt
10B 1 slaapkamer, 2-persoonsbed, max. 2 personen
Vanaf 1/15/2007 onbeperkt
10C 1 slaapkamer, 2 losse 1-persoonbedden (kunnen aan een geschoven worden)max. 2 personen
Vanaf 24/10/2007 onbeperkt
10D 2 slaapkamers, 2-persoonsbed en 1-persoonsbed, max. 3 personen
Vanaf 1/7/2007 onbeperkt
10E 2 slaapkamers, 2-persoonsbed en 1-persoonsbed, max. 3 personen
Vanaf 15/5/2007 onbeperkt
10F 1 slaapkamer, 2 losse 1-persoonbedden(kunnen aan een geschoven worden), max. 2 personen
Vanaf 01/06/2007 onbeperkt
Oost Jongbloed 1 slaapkamer, 2 losse 1-persoonbedden (kunnen aan een geschoven worden)max. 2 personen
Vanaf 01-04-2007 onbeperkt
Oost Jongbloed 1 slaapkamer, 2-persoonsbed max. 2 personen
Vanaf 01-06-2007 tot 1-12-2007 onbeperkt
**Kamers nabij Punda, **
Vanaf 9 en 14 mei
Voor foto’s ga even naar Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Hoi Ik wil ook graag in september Stage lopen in curacao, maar mijn vraag was waar kan ik info vinden om ook een parttime te werken. het liefst bij kontiki beach
xxx iria
Hi,
Op mijn space staan diverse links mbt diverse info over Curacao, vacaturesites, gele gids, telefoonboek etc. Daarmee moet je zeker uit de voeten kunnen en je adresjes aantreffen, succes hoor,
groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
Bedankt voor je reactie maar waar is jou space dan???
ooh sorry ik heb het al gezien
Bedankt
Hi, ik had 'm er even direct bij moeten zetten ja…sorry…
Heb je wat kunnen vinden inmiddels?
groetjes Anneke
Beste Studenten,
Hier nog 2 zeer uitgebreide sites met woonruimte voor o.a. Curacao (CasaCama.com biedt ook woonruimte voor Aruba en Bonaire en Suriname en via WereldWoning.nl kun je zelfs naar elke uithoek van de wereld en een leuk huisje vinden!)
www.casacama.com - ruim 200 particuliere accommodaties die allemaal bezocht en gecontroleerd zijn.
www.wereldwoning.nl - honderden huurwoningen (en koopwoningen, maar dat is misschien meer voor jullie in de toekomst…) overal ter wereld.
Beste lezenden,
Ik heb mij 30 januari ingeschreven bij Wereldstage en ik heb nog steeds geen stageplaats. Ze laten alleen wat van zich horen als ik er omvraag en veel wijzer word ik er niet van.
Ik ben op zoek naar een plaats in de Media & Entertainment Management branche. Denkende aan radio, tv, producties, evenementen etc…
Iemand een goede tip voor mij?
Mijn dank is groot, zeer groot!!!
:NED.ANT Heej Het Beste wat je echt kan doen is de bedrijven gewoon een email sturen , dat is nog gratis ook want wereldstage is echt te duur je moet daar niet aan beginnen man , ik heb een stageplek geregeld voor toerisme Op Bonaire helemaal ZELF!!! Kan je echt veel beter doen ga naar een site als je op google intyp yellow pages bonaire (of aruba of Curacao) dan kan je gewoon die bedrijven zoeken.En zelf emails sturen , ze sturen meestal wel snel wat terug … He su6 en ik hoor het Ciao Amanda
hoi,! Ja die lui van wereldstage zijn afzetters!! Mijn ‘schoonzusje’ is er net weer van Curaçao zij had haar stage daar wel geregeld, maar wat je er voor terug krijgt dat is echt niks!! Ik ga denk ik mijn stage regelen van www.stageplekcuracao.nl dat is een stuk goedkoper (€250,-) en ga ook bedrijven op Curacao mailen…
Maar had ook nog een vraag, hoe zit het met de verzekering als je 20 weken stage gaat lopen op Curaçao??
x
je kunt het misschien heel goed zelf willen proberen, maar ik heb wel gemerkt dat je geen bericht terug ontvangt, niet op je mails/brieven of faxen. Ik ben in contact gekomen met Anneke Maduro op Curacao. Via haar krijg je onmiddelijk een bericht terug. Hun huisvesting ziet er helemaal ok uit en ze kan je ook meehelpen met een stageplaats. Komt bij mij echt goed over. Ik heb nog een paar maanden te gaan en kan rustig om me heen kijken nog, maar ik kan haar altijd mailen, ook voor algemene info!
voor mensen die meer info willen over curacao heb ik een prima site gevonden.
kijk op www.curacao2go.nl
er staat echt van alles op deze site
groeten
hans
Ik zit nu bijna 2 maanden op Curacao en heb alles geregeld via wereldstage. Uit mijn ervaring is het prima geregeld, zelf heb ik geprobeerd alles te regelen zonder een stagebureau maar dat blijkt erg lastig te zijn. Ook de woning die wereldstage aanbiedt is oke je zit vrijwel altijd in de buurt van andere stagiaires. (tip: zorg dat je in de buurt van vissteegcomplex komt, is namelijk altijd gezelligheid, ik zit er zelf nu ook tot halverwege augustus)
Ik weet dat Wereldstage een hoop geld kost maar het is het dubbel en dwars waard.
Mocht er iemand nog vragen hebben mail gerust naar [EMAIL=“roelsemachiel@hotmail.com”]roelsemachiel@hotmail.com
Ayo
Hi, ik heb inmiddels alles 99% rond. Best snel en …niet duur:slywink: Wereldstage etc. halen je zoveel geld uit je zak, niet nodig!!!![]()
Zelf op internet koekeloeren en een goede contactpersoon op het eiland en …BINGO!!
Waar ga je stage lopen, Mieke? Zo´n contactpersoon is idd geen overbodige luxe ![]()
Hi, waar exact is nog niet precies bekend, maar in de psychiatrie, ziekenhuis, groot bejaardentehuis en net hoorde ik dat ik mogelijk ook nog een 3e keus.
Na de paasvakantie alles naast elkaar leggen en samen met school zien wat het meeste onze richting is. Klasgenootje gaat misschien ook, dan in de gehandicaptenzorg. Gaat ze ook voor zoeken. En ik weet niet wat je opleiding is maar stageplaatsten in het onderwijs doet ze meestal ook.
Apt. is nu even zien wat ik ga doen, als we samen gaan dan liever een 2-slaapkamer dan een kamertje in Punda. Ook dat regel ik via haar.
Als je algemene vragen hebt kun je d’r altijd mailen, binnen no-time antwoord terug, dat had ik nog niet eerder meegemaakt:frown: . Niet op brieven/mails. Aldoor zelf weer mailen, bellen, faxen bla…bla…Ik ben zeker tevreden.