Stage Curacao Sept 2005

Beste mensen,

Ik ga eind augustus begin september voor 5,5 maand mijn afstudeeronderzoek doen op Curacao. Ik zou graag in contact komen met mensen die deze periode ook naar Curacao zullen gaan, of mensen die er al voor een stage zijn geweest. Wat zijn de ervaringen? :lol:

Groetjes…

Hallo!!

Ik ben Danielle en ga rond 1 augustus voor 10 maanden naar Curacao. Ook ik ga er heen voor mijn afstudeeropdracht. Ben er in december drie week op vakantie geweest en heb echt super veel zin om weer terug te gaan. Ik weet niet echt hoe het is om daar stage te lopen, maar de mensen die ik daar heb leren kennen, vinden het echt super gaaf! Waar ga je precies je afstudeeropdracht doen??

Ayo!

Danielle

Hi daar, hebben jullie al woonruimte gevonden inmiddels?? Zo nee, mail ons voor geheel vrijblijvende info en wat kiekjes. ZIn die periode krijgen we weer 1- en slaapkamerapt. vrij. Nabij Salina, lekker centraal, rustige woonomgeving, nieuwbouw, gemeubileerd. Wonen hoofdzakelijk Ned. studenten bij ons op het terrein.

groetjes Anneke Maduro

He hallo,

Ik ben van plan om in augustus 2005 op stage te gaan in Curacao. Op dit moment ben ik druk bezig met het vinden van een stageplaats. Kan iemand van jullie mij misschien verder helpen? Het moet een stage zijn voor een derdejaars student civiele techniek.

Groeten Roel

Hallo,

ik wil in van 29 augustus tot 29 januari in curacao gaan stagelopen.
Alleen merk ik dat het vinden van een geschikte stageplaats nog niet zo makkelijk is.
Mijn talen zijn niet echt geweldig, dus heb het liefst een echt nederlands bedrijf in de vrijetijdssector. Ik doe namelijk vrijetijdsmanagement, vanaf sept. 3de jaar.
Heeft iemand al eraring met stage in curacao en/of iets in de vrijetijdsbranche gedaan?

Groetjes
Evelien