Stage Curacao Januari 2006

Hallo,

Ik ga vanaf februari 2006 5 maanden stage lopen op Curacao… Ben nu bezig met het zoeken van een kamer maar het ziet er allemaal zo leuk uit!!!
Verder vroeg ik me af wat jullie aan vergunningen hebben aangevraagd. Volgens mijn stage adres hoef ik niet echt iets te hebben, maar ergens anders lees ik weer van wel… wie kan me dit vertellen??? Verder zijn alle tips welkom…

Als iemand zin heeft in contact kan je me mailen of msn: [EMAIL=“marieke_v_P@hotmail.com”]marieke_v_P@hotmail.com (lage streepjes voor en na de v)
Groetjes Marieke

[quote=Marieke_v_P]
Hallo,

Ik ga vanaf februari 2006 5 maanden stage lopen op Curacao… Ben nu bezig met het zoeken van een kamer maar het ziet er allemaal zo leuk uit!!!
Verder vroeg ik me af wat jullie aan vergunningen hebben aangevraagd. Volgens mijn stage adres hoef ik niet echt iets te hebben, maar ergens anders lees ik weer van wel… wie kan me dit vertellen??? Verder zijn alle tips welkom…

Als iemand zin heeft in contact kan je me mailen of msn: [EMAIL=“marieke_v_P@hotmail.com”]marieke_v_P@hotmail.com (lage streepjes voor en na de v)
Groetjes Marieke

Hi Marieke, mocht je nog geen huisvesting geregeld hebben, dan mag je ons altijd geheel vrijblijvend mailen hiervoor. We verhuren voornamelijk aan stagiaires. Mogelijk hebben we nog een plekje in die periode voor je,

groetjes
Anneke Maduro
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com]

De planning is dat ik half/eind januari 2006 ook naar Curacao vertrek voor een stage van 5 maanden :slight_smile: Lijkt me ook leuk om alvast wat mensen te leren kennen, dus mail me maar of voeg me toe op msn op mkoeleman (apenstaart) gmail.com

Heey allemaal,

Ik zit momenteel op Curacao en ga in Februarie terug naar nederland… heeft iemand interesse in een hele gave kamer in domunquito, 5min. van Mambo, 5min. van Saliña en 10min. vanaf punda!! Mega groot en zelfs met 2 personen nog genoeg ruimte!! Eigen badkamer, met wc en douche.

Een hele toffe huisbazin, waar ik zelf ook erg vaak mee ga stappen. Nederlands sprekend maar oorspronkelijk van Venezuela.

Laat even weten als je interesse hebt, mail me op [EMAIL=“p_a_v@hotmail.com”]p_a_v@hotmail.com voor meer info.

Groetjes Petran

heey allemaal ik volg de opleiding maatschappelijkwerk & dienstverlening, nou wil ik graag volgend school jaar stage lopen op curacao dat lijkt me echt geweldig. alleen hoor ik vaak dat daar niet echt veel voor MWD te vinden is, maar wil het toch proberen… is er iemand die mij kan helpen bedanktt xxx luam

Hallo allemaal,

Voorafgaand aan mijn stage heb ik het boek ‘praktisch curacao’ besteld. Zoals de naam al zegt staan hier heel veel praltische tips in over het verhuizen naar Cuaraco. Metname mijn ouders volden het erg prettig om iets meer info te hebben over waar hun zoon nu wel niet naar toe ging.
Je kan het boek voor 2 tienjes bestellen via [EMAIL=“dosmundos.ned@planet.nl”]dosmundos.ned@planet.nl

Ik ben er nu en wil nooit meer weg!!!
Groetjes Henkie

Ik zit vanaf 30 januari voor 5 maanden op curacao.

Loopt stage in het Plaza Hotel en :asleep: er ook.

Nog meer mensen die bij het plaza Hotel stage lopen rond die tijd?
Of als je gewoon contact wilt, zit der straks alleen dus zou wel gezellig zijn om wat mensen snel te leren kennen

Laat ffks wat weten.

Ps vlieg de 29e van januari heen en vlieg de 24e van juni weer terug

Hallo allemaal!

Ik kreeg vandaag het bericht van school dat mijn afstudeervoorstel om in Curacao te gaan afstuderen is goedgekeurd. Heb het via het bureau wereldstage geregeld, die hebben mij gelukkig een hele hoop werk uit handen genomen. Als het goed is loop ik van 6-02 tot midden Juni ergens stage. Omdat ik moederzieltje alleen daarheen ga lijkt het me wel leuk om alvast met wat mensen in contact te komen.

Mijn msn adres is: [EMAIL=“bartjeking@hotmail.com”]bartjeking@hotmail.com

Heb er in ieder geval superveel zin in!

Heee Ronald, dan zit ik bij jou denk ik in het vliegtuig als je vanaf Amsterdam vliegt.
Ik vlieg ook de 29ste naar Curacao om 12.25

Tot dan!

Groetjes Anne-Marie

Ik heb net bij de verkeerde gereageerd , nogmaals:

Ik vlieg ook de 29ste heen

om 12.25 vanaf amsterdam

Tot dan ([EMAIL=“kizz_2_u@hotmail.com”]kizz_2_u@hotmail.com)

Liefs, Anne-Marie

Hallo,
Ik doe de opleiding Onderwijsassistent en moet voor mijn 3e jaar ongeveer een jaar stagelopen op een basisschool in Curacao.
Heb ik allemaal zelf geregeld door een simpele telefoontje.
Ik vertrek 26 juni,dus als je echt stage daar wil lopen,dan kan ik best voor je kijken of ik wat voor je kan doen.

Groetjes,
Gennetje

Ik weet niet zo goed op wie je reageert. Maar ik doe ook de opleiding onderwijsassistent. Ging dat zou makkelijk ja? ik zit nu in het 3de jaar, tevens afstudeer jaar, en jij moet een jaar stage lopen op curacao ? Hoe doe je dat met al je tentamens dan?
Ik vertrek zondag naar curacao om daar af te studeren.

Heel veel succes en plezier in juni!

Anne-Marie

Hallo allemaal
Wij zijn twee meisjes die opzoek zijn naar een stageplek op curacao. We volgen de opleiding spw, en willen begin september op stage. Heeft iemand tips voor ons, over hoe we het beste een stage plek kunnen vinden.
Groetsje Kim en Hinke