Dag iedereen ! :dag:
Mijn man en ik hebben een individuele rondreis geboekt bij Kras Reizen.
Nu moet ik zeggen dat de klantendienst niet erg behulpzaam is en elkaar tegenspreken.
Zo zijn we lid van Qatar Airlines maar krijgen we (zelfs na betaling volledig bedrag) nog geen gegevens van onze vluchten door.
We hebben de klantendienst bij boeking aan de lijn gehad, die ons telefonisch bevestigde dat bij volledig bedrag betaling we alle gegevens kregen (om zo zeker te zijn dat we naast elkaar zitten in het vliegtuig), dus hebben we direct alles betaald.
Toen we na betaling vroegen voor meer info via mail, kregen we een mail waar doodleuk instond dat wij de info niet kregen want dat we pas 5-6 weken op voorhand ten vroegste onze info krijgen…
Wat wil zeggen dat we dan waarschijnlijk niet meer naast elkaar zitten…
Tijdens de boeking nochtans duidelijk gevraagd of we naast elkaar zaten (bij andere individuele reisorganisaties vroeger altijd kunnen regelen) en dit is bevestigd.
Ook hebben we gevraagd of er optionele excursies waren, het antwoord was aan de telefoon ja MAAR “we kunnen niet op voorhand zeggen welke, dit moet U vragen aan de lokale agent”.
Lijkt me dan toch beter dat Kras gewoon dit vraagt aan hun agent en ons informatie geeft.
Van vrienden wisten we dat de lokale agent (toen zij gingen in 2017 met Kras) Best Holidays was.
De lokale agent was blijkbaar tot 1 april 2018 Best Holidays, want toen we hun een mailtje stuurden kregen we het volgende antwoord : "Kindly note that since 01st of April 2018 Kras stopped working with us, this was due to the ownership change which happened in Kras. Now Kras is owned by T.U.I group of companies and due to this Kras had to start working with T.U.IÂ’s own local agent in Sri Lanka. ".
Vandaar mijn vraag of iemand de locale agent van TUI kent, zodoende kunnen we daar meer info vragen.
Alvast bedankt voor de reacties !
groetjes,
Elke