Hi!
Ik vroeg mij af iemand bekend is met deze reisorganisatie? Vroeg me af wat de ervaringen zijn.
Sri Lankan Island Holidays
Jolien
Hi!
Ik vroeg mij af iemand bekend is met deze reisorganisatie? Vroeg me af wat de ervaringen zijn.
Sri Lankan Island Holidays
Jolien
Ik zal het eens navragen. Zelf kennen wij ze niet.
Dankjewel!
Hoi Jolien,
Geen van onze agenten in Sri Lanka kent dit bedrijf. Dus of net nieuw of heel klein.
Bedankt voor de reactie. Wat denken jullie? Is het af te raden bij deze organisatie te boeken? Kan nergens reviews vinden, maar de website ziet er professioneel uit. Ik weet niet of er van dit soort neporganisaties in Sri Lanka zijn?
Er zijn heel, heel veel kleinere reisbureau’s in Lanka. Sommigen okay en sommigen neppers. Vergelijk in ieder geval de prijzen met de concurrentie (zoals Agoda/Expedia voor hotels), en transport met de marktprijs (Rs 45/km met een dagelijks minimum, en toerist is verantwoordelijk voor drivers accomodation). En maak nooit vantevoren geld over behalve via credit card, want dat laatste kun je bij een nepper terugclaimen. Vraag eventueel het bureau om e-mail adressen van referenties en benader die mensen zelf; uit de antwoorden maak je dan vaak wel op of het echte klanten/toeristen waren of nepreferenties zoals een [EMAIL=“erikensandya@gmail.com”]erikensandya@gmail.com die vervolgens belabberd Engels zouden spreken/schrijven net zoals Lankanen dat zelf vaak doen :kampioen:
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Ik (Henria) ben met deze Chauffeur op tour door Sri Lanka geweest, echt heel betrouwbaar en spreekt goed Engels.
Hij heeft juist de naam van de site en tour veranderd vandaar.
Je kunt hem ook vinden op www.srilanka-gids-chauffeur.com
Het is dus een chauffeur? En geen reisorganisatie. Iedereen heeft het recht om zijn brood te verdienen. Ik zou alleen niet iets vooraf betalen, de beste man zal niet aangesloten zijn bij Stichting Garantiefonds Reizen of het Calamiteitenfonds. En ik weet niet hoe zijn verzekeringen zijn geregeld.
Nou er gaan nu twee verschillende chauffeurs door elkaar. Ik heb contact met een jongeman Sanjaya via Srilankanislandholidays.com. Dit lijkt een reisorganisatie te zijn. Website ziet er professioneel uit. Echter zijn er geen referenties te vinden wat ik eerder aangaf. Heb hem hiernaar gevraagd en zegt deze niet te hebben. Dus waarschijnlijk inderdaad een nieuwe en kleine organisatie. Misschien toch alleen een chauffeur, maar website ziet hier niet naar uit. Wordt me dus niet helemaal duidelijk. En heb contact gehad met vermoedelijk jouw chauffeur, Henria via Srilanka-gids-chauffeur.com.