Spotgoedkoop naar Kuala Lumpur via Londen Stansted met Air Asia X.

Hee hallo,

De prijzen van Londen Stansted naar Kuala Lumpur met Air Asia zijn rond de 1000 pond (zo’n 1050 euro) retour voor TWEE PERSONEN (dus ongeveer 550 euro per persoon).
Het is waarschijnlijk mogelijk om eerst vanaf Dusseldorf naar Londen Stansted te vliegen met Ryan Air en zo over te stappen.
Bij terugkomst kun je zelfs van Londen Stansted naar Eindhoven met Ryan Air.
Wel moet ik aanraden genoeg overstaptijd te hebben, want je hebt wel geen garantie op overstappen.

De totale prijs van de internationale vlucht zal dan waarschijnlijk rond de 1150 - 1300 euro uitkomen. (dus 575 - 650 euro PER PERSOON)
Op woensdag 11 maart 2009 zal waarschijnlijk de eerste vlucht naar Kuala Lumpur plaatsvinden. Dit gebeurt waarschijnlijk met een Airbus A340. De vluchten zijn al boekbaar op de Air Asia website: http://www.airasia.com/site/gb/en/home.jsp

Ik hoop jullie hier zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.
Als er vragen zijn hoor ik ze wel.

Groeten,

Robert.

Dank voor de info, maar wel ingewikkeld allemaal. Ik koop in Singapore altijd een halfjaar-retour met MAS SIN-KLU-AMS kost zo een 900 euri. Is natuurlijk wel omgekeerde richting, maar wie weet… Als je een verandering wilt aanbrengen kost dat 35 euri. Vanaf SIN de ferry naar Batam en vandaaruit grote keuze in tickets Sumatra en CGK - SUB

Het kan een hoop schelen vanaf welk land je vertrekt!

Een retour AMS-JKT is goedkoper dan een retour JKT-AMS. En een retour SIN-AMS is weer goedkoper dan een retour AMS-SIN.

De prijzen bij Air Asia lijken leuk, maar op deze lange afstandsvluchten is het moeilijk/onmogelijk een goedkoop plekje te bemachtigen. En ik heb aardig wat opties geprobeerd…