Lagekostenmaatschappij Azië

Voor al de geïnteresseerden :
Vliegen van Londen naar Azië voor 60 euro

In het gunstigste geval kunnen reizigers vanaf juli voor 60 euro van Londen naar Maleisië vliegen. De nieuwe maatschappij Air Asia X wil goedkope vluchten aanbieden tussen Europa en Azië. Het is de eerste lagekostenmaatschappij - een dochter van het Maleisische Air Asia - die deze twee continenten verbindt.

Gedetailleerd zijn de plannen nog niet. De uitvalsbasis wordt in elk geval Kuala Lumpur in Maleisië. De eerste vlucht met Europa zal wellicht in juli plaats hebben tussen Kuala Lumpur en Londen. Een retourbiljet zou in het meest gunstige geval 41 pond (60 euro) kosten en nooit meer dan 231 pond (346 euro), zo verklaarde Tony Fernandes, topman van Air Asia. De internetverkoop gaat vermoedelijk in februari al van start. (bloomberg)

Ik heb verleden maand nog bijna 1000 Euro betaald voor Schiphol / Maleisië /Hanoi

Is er ook een website?

Hee hallo,

De prijzen van Londen Stansted naar Kuala Lumpur met Air Asia zijn rond de 1000 pond (zo’n 1050 euro) retour voor 2 personen.
Het is waarschijnlijk mogelijk om eerst vanaf Dusseldorf naar Londen Stansted te vliegen met Ryan Air en zo over te stappen.
Bij terugkomst kun je zelfs van Londen Stansted naar Eindhoven met Ryan Air.

De totale prijs van de internationale vlucht zal dan rond de 1200 - 1300 euro uitkomen, dat is een koopje!
Vanaf woensdag 11 maart 2009 zal waarschijnlijk de eerste vlucht naar Kuala Lumpur plaatsvinden. De vluchten zijn al boekbaar op de Air Asia site: http://www.airasia.com/site/gb/en/home.jsp

Ik hoop jullie hier zo goed te hebben geinformeerd.
Als er vragen zijn hoor ik ze wel.

Groeten,

Robert.

Vind het nou niet echt een koopje voor 1200 a 1300 euro…dan kan je net zo goed non-stop vanaf Amsterdam naar Kuala Lumpur vliegen en heb je ook geen gezeur met een overstap en het feit dat je 2x moet inchecken…

Oepss, alweer verkeerd begrepen. Sorry, de prijs van 1200 - 1300 euro zijn voor 2 personen = ). Dus 600 - 650 euro per persoon.

Groeten,

Robert.