Spijt?

Hallo allemaal!

Eerder heb ik een bericht geplaatst dat mijn ex-askim het uit had gemaakt door roddels die er over mij de wereld in geholpen waren dat ik vreemd was gegaan.

Nu is mijn ex er ondertussen achter gekomen dat het leugens waren, de jongen die het verspreid heeft, heeft bekend!

Nu wil mijn ex mij dus terug en hij blijft maar berichtjes en smsjes sturen.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen omdat ik echt een zwak voor hem heb!

Daarom vraag ik het hier omdat mensen er wat realistischer naar kunnen kijken zonder de gevoelens die ik voor hem heb (want ik ben erg makkelijk als het gaat om het volgen van je hart!)

Hij heeft heel veel spijt en dat zegt hij ook elke keer…
Maar dan denk ik wel tsja als je zo makkelijk andere gelooft is het, het dan wel waard om je een tweede kans te geven. Ookal zou ik het super graag willen (maar dat is weer omdat ik een zwak voor hem heb!)

hij wilt dat ik in januari naar Turkije kom voor een week en hij is bereid alles voor me te betalen, maar ik heb daar sowieso nee tegen gezegd omdat ik niet denk dat, dat verstandig is om te doen.

Ik ga in April 9 dagen naar Turkije (Manavgat) en in Juli 22 dagen ook naar Manavgat waar hij woont dus dan zie ik hem sowieso wel weer.

Ik zou graag wat advies willen want ik ben helemaal in de war en weet niet zo goed wat ik moet doen!

Wat een lastige situatie. Je vind hem nog erg leuk dat is duidelijk. maar hij heeft je ook gekwetst door iemandanders te geloven en jou niet. wel heel lief dat hij alles voor je wilt betalen maar ik zou dat niet zo snel aannemen. ik zou als ik jou was het contact weer wat opbouwen en dan als je naar turkije gaat kijken hoe het loopt. en zeker ook eens goes met hem praten dat hij jou moet vertrouwen en niet zomaar geloven wat andere vertellen.

Ja we praten nu wel weer elke dag, van zijn kant komen veel ‘het spijt me’ en ‘ik hou van je’ berichtjes!
Hij zegt ook elke keer hoeveel hij om me geeft en daar kan ik heel slecht tegen omdat ik nog erg in de war ben!

In januari ga ik sowieso niet heb hem ook gezegd dat ik eerst weer wil dat ik hem kan vertrouwen voor we samen op ‘vakantie’ gaan (hij wilt samen in een hotel verblijven!).

Ben erg benieuwd hoe het gaat als ik daar weer ben…

Een vriend van mij (turkse jongen A.) is bevriend met een aantal vrienden van me ex. En die zeggen allemaal dat er een foto van ons samen op zijn telefoon achtergrond staat en dat hij ondanks de ‘ruzie’ geen dag niet over mij gesproken heeft…

lastig, sommige zeggen iemand een 2e kans geven is als een extra kogel om neer geschoten te worden.
een andere zegt niet geschoten is altijd mis :slight_smile:
Je moet doen wat je gevoel zegt. Jammer dat hij iemand anders geloofde, maar goed ik vind altijd dat iemand nog een kans moet hebben, hoevaak hebben we zelf een 2e kans gehad…?

Mijn mening is ga ervoor en ontdek :wink: