Spaanse Talencursus volgen in Amsterdam! Waar?

Hallo Allemaal,
Als ultieme beginner ben ik de afgelopen maand in Valencia geweest en heb daar enorm genoten van het leren van de Spaanse taal bij een hele leuke en energieke talenschool Babylon Idiomas (tip!). Nu ik weer terug ben in Amsterdam wil ik dan ook verdergaan (op een minder intensief niveau) om mijn Spaans te verbeteren en aan te houden. Nu twijfel ik tussen aanmelding bij Fuentes (voordeel> snel resultaat in korte periode) en Molinos de Viento (voordeel> meer cultureel georienteerd Spaans centrum). Heeft iemand ervaring bij een van deze instituten in Amsterdam?
Ik denk erover anders als een soort boost de zomercursus te nemen bij Fuentes om een strakke snelle basis te leggen en daarna van een vervolg cursus te genieten bij Molinos de Viento, maar het is echt fingerspietzengefuhl! Wie kan mij adviseren??? Ik wil zsm beginnen dus zal binnen enkele dagen de knoop moeten doorhakken…
Bedankt!

PS Ik zou bij Fuentes dan meteen inschrijven voor 2 avonden (cursus B2 (grammatica etc) en cursus B2 conversación) dat is 2x 2,5 uur. Is dit nou teveel of goed te doen??

waar heb je voor gekozen?