Spaans leren & surfen in Costa Rica

Hallo!

Ik heb een vraagje, ik heb afgelopen zomer gesurft, helemaal te gek! Nu ben ik in januari een maand vrij nu wilde ik al Spaans gaan leren in die periode, maar nu wil ik het graag combineren met surfen. CR is hier natuurlijk de uitgelezen plek voor. Maar wie heeft er tips voor mij, waarheen, welke school etc. etc. En is januari een goede maand?

Thanx,
Liefs Milou

Hoi Milou,
Ik heb zelf gesurft en fotografie gedaan in Jaco. Misschien niet de meest mooiste plaats in Costa Rica, maar de school was echt helemaal te gek. Je kunt er ook Spaans en surfen combineren (iets wat de meeste mensen doen)
Volgens mij is Januari een prima maand. Ik zat toen ik Guatemale en we hebben echt alleen maar goed weer gehad. En, een voordeel van Jaco is, is dat je er bijna heel het jaar door goed kunt surfen.
Als je meer wil weten, kun je me altijd mailen!
De site van de school is: www.schooloftheworld.org
Succes en alvast heel veel plezier!!
Groetjes Lotte

Hee Milou,

Ook ik ga komend jaar in januari naar Costa Rica om mijn Spaans te verbeteren en wil ook echt al heel lang leren surfen.

Mijn planning nu is om de eerste 2 weken van januari in Coronado te studeren, dit is dichtbij San Jose. Dit omdat ik toch ook het binnenland wil verkennen etc. De laatste 2 weken wil ik graag naar Jaco beach om spaans te leren en te leren surfen.

Zelf was ik aant kijken voor beide plaatsen naar www.academiatica.com, maar via Lotti der berichtje heb ik ook kijkje genomen www.theschooloftheworld.org en dat ziet er ook echt super uit.

Mocht je nog vragen hebben hoe ik dingen allemaal aant het regelen ben enz dan kan je me altijd mailen.

Groetjes Gabrielle