ik ben net begonnen met een stage voor drie maanden in San José Costa Rica en ben op zoek naar mensen die in deze periode gezellige toeristische activiteiten in Costa Rica willen doen. Ik kan helaas alleen in het weekend, en in de kerstvakantie vanwege mijn werk. Ik heb nog geen uitstappen gepland, behalve de vulkaan Irazú, en ik wil in principe alles nog bezoeken dus alle voorstellen zijn welkom!
Hoe bevalt de stage in Costa Rica?
Ik ga begin januari 2012 voor een paar maanden naar Costa Rica naar een taalschool om Spaans te leren, waarschijnlijk aan de pacific kust (Samara, Flamingo beach o.i.d.). Ik ga over een week de reis definitief maken. Ik weet natuurlijk niet of je nog op doorreis gaat en hoever San José is maar ik wil erg veel zien van Costa Rica dus misschien kunnen we elkaar treffen! Laat maar weten wat je allemaal van plan bent
t bevalt me hier prima, costa rica is een supermooi land en iedereen is ontzettend aardig hier. T regent nu nog wel regelmatig, maar als t goed is is er in januari vooral heel veel zon :). Volgens mij is het naar Samara ongeveer 6 uur met de bus van San José. Maar er zijn in het noorden nog best wat plekken die ik graag wil zien. Monteverde is een nationaal park waar je canopytours kan doen (volgens mijn collega´s zijn die in monteverde de beste). Het ligt ongeveer halverwege san josé en flamingo beach en dat schijnt echt heel spectaculair te zijn. Of bijvoorbeeld de actieve vulkaan arenal en de warmwaterbronnen in la fortuna. Had je zelf al bestemmingen in gedachten?
Je kan me het makkelijkst bereiken via de mail: elske_van_der_werff@hotmail.com
Ik vroeg me af of je al weet waar je Spaans les in Costa Rica gaat volgen?
Ikzelf ga namelijk 6 januari naar Costa Rica om in San José Spaans les te volgen bij de Costa Rican Language Academy:-)