Reisgenootje augustus Costa Rica

Hallo! Ik ben een 22 jarige studente en ga deze zomer van Guatemala naar Panama. Ik ga eerst in juli in Guatemala Spaans leren en wat rond kijken daar. Na een paar weekjes pak ik de ticabus naar Costa Rica. Hier wil ik dan nog 3 weken rond gaan reizen en pak ik hierna mijn vliegtuig in Panama. Mijn ouders vinden het, nog zacht uitgedrukt, niet prettig dat ik alleen ga reizen. Ze denken dat het feit dat ik een meisje ben en ook nog eens blond daar niet ten goede komt. Maar buiten dat lijkt het me super gezellig om samen met iemand Costa Rica te gaan verkennen:wink: Dus zijn er mensen die misschien ook in augustus door Costa Rica gaan reizen?? Lijkt me echt super leuk!!

groetjes Wendy

Hoi Wendy!

Ik ben een 19 jarige studente en ik ben van plan in september voor 6,5 week naar Costa Rica te gaan. Ik wil eerst een taalcursus volgen in Orosi en daarna nog vrijwilligerswerk doen (www.latortugafeliz.com).
Dit komt niet echt overeen met jouw plannen, maar toch :slight_smile:
Mocht je beslissen later te gaan of wat dan ook, dan zie ik je daar misschien nog wel! Want ik wil in de weekenden tijdens mijn taalcursus ook het land gaan verkennen.

Groetjes Simone

Hoi Simone!
Mijn reisplannen zijn helemaal veranderd. Ik ga ga eind juni al naar Costa Rica, dan wil ik eerst 3 weken Spaans gaan leren in Tamarindo (en beetje surfen natuurlijk). Daarna ga ik 2 weekjes reizen naar Nicaragua en dan weer terug naar Costa Rica om ook dat vrijwilligersproject te doen net als jij. Ik ben daar van 31 juli tot en met 20 augustus. Heb daar echt super veel zin in! Dan moet ik in 1,5 week in Panama Citiy zien de komen, onderweg nog wat mooie dingen bekijken. Vanuit daar naar Curacao want 4 sept is mijn eerste schooldag daar. Dus voor mij zit het er niet in om dan nog langer rond te reizen, helaas! Jij iig alvast veel plezier dan!

groetjes Wendy