3 oktober naar Costa Rica

Hola!
Ik vertrek op 3 oktober in mijn eentje naar Costa Rica en vraag me af of er iemand is die ook rond die tijd naar Costa Rica zal gaan of er dan al is.
Ik ben 18 jaar, kom uit Utrecht en doe dit jaar eindexamen.
In Costa Rica wil ik eerst een aantal weken Spaans leren en vrijwilligerswerk doen, en voor de periode daarna heb ik nog niks gepland. Het liefst zou ik dan iemand vinden waarmee ik verder zal kunnen reizen.

Laat van je horen!
Groetjes, Kaj

Hey Kaj :slight_smile:

Ik ga rond 1 october naar Costa Rica na eerst een maand US. Wat zijn precies je plannen? lekker relaxen? werken? Ik ga een combinatie van alles doen… 6 weken spaans studeren, eerst in Heredia en dan in Samara.

Groetjes! Eva

Hey Eva!
Ik ben op dit moment bezig met het regelen van vrijwilligerswerk… Of ik eerst nog Spaans ga “studeren” in Costa Rica weet ik nog niet zeker, maar het lijkt me wel handig en leuk. Na het vrijwilligerswerk (max. 2 maanden ongeveer), wil ik verder gaan reizen. Misschien kunnen we via de mail contact houden en dan kijken of we elkaar daar kunnen ontmoeten?
Mijn mail is: [EMAIL=“kaj_schut2@hotmail.com”]kaj_schut2@hotmail.com
Ik hoor 't wel! Groetjes, Kaj

Hey Kaj!,

Leuk dat je ook naar Costa Rica gaat. Ik zit vanaf 20 augustus tot half september in een project en ga daarna rondreizen. We kunnen wel kijken of we elkaar kunnen meeten!. Heb je al een beetje een plan gemaakt van wat je wilt gaan doen?

Groetjes, Marije