Ik vertrek 10 september voor een jaar naar Costa Rica.
Ik ga daar als au pair werken.
Een ervaring waar ik enorm naar uitkijk, maar toch ergens een beetje eng vind.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar mensen die in dat jaar ook voor een tijdje in Costa Rica gaan vertoeven waar ik dan af en toe met zou kunnen afspreken om toch ook eens af en toe een nederlandstalig gesprek te kunnen voeren.
Anders ga ik het daar misschien verleren:smile:
Dus als er iemand naar Costa Rica gaat tussen 10 september 2006 en
10september 2007…plzzz let me know!
Oh ja, ben trouwens een Belgisch meisje van 24 jaar oud (jong?)
Zou heel graag in het weekend willen leren surfen daar op het aards paradijs.
Groetjes aan alle reisfanaten en misschien tot binnenkort ?!
Hoi Sylvieke en Nikkie,
Ben nu mijn reis aan het plannen, dus heb nog niks vaststaan, maar zoals het er nu uitziet ga ik ook naar Costa Rica.
Ik ben waarschijnlijk van plan om daar vrijwilligerswerk te gaan doen, een surfcursus te gaan volgen en nog rond te reizen. Ik wil waarschijnlijk rond januari vertrekken.
Mijn naam is Lotte, ik ben 22 en net afgestudeerd van de Pabo.
Misschien kunnen we een keer mailen over jullie plannnen?
Groetjes Lotte
Ik ga hoogstwaarschijnlijk vanaf april tot midden juli richting Costa Rica. Ik ga dan gedurende 3 maanden stage lopen en nog een paar weken reizen. Ik hoop wel per week 2 aansluitende dagen vrij te zijn waarin ik het land kan verkennen…misschien leuk om wat af te spreken als het allemaal wat meer vaststaat :hihi:
ik zit op het moment als blond meisje van 18 alleen in Costa Rica en het is hier absoluut niet gevaarlijk, oke in San Jose neemt de zoon van mijn gastmoeder waar ik bij woon zelfs een taxi als ie savonds een blok verder moet zijn, daar is het dus erg gevaarlijk, maar over het algemeen vinden ze je hier alleen heel interessant, er zijn heel veel Amerikanen hier en je wordt dus ook regelmatig Gringo genoemd
het is alleen gevaarlijk als je er naar op zoek bent (als het donker is in de bergen lopen of in San Jose) en als je een beetje spaans spreekt kom je overal en iedereen wil je maar al te graag helpen