Costa Rica

Hallo allemaal!! Ik ga half oktober voor een half jaartje naar Costa Rica! Zin om mee te gaan?
Ik ben van plan om een maandje een talencursus te volgen, dan vrijwilligerswerk te doen in een natuurreservaat, en daarna wat rond te reizen.
Nog even wat over mezelf; ik ben 18, woon in de buurt van Groningen, en op dit moment heb ik een parttime baan om mijn reis straks te kunnen betalen.
Als dit je aanspreekt hoop ik wat van je te horen!!
Groetjes, Mirre

Hoi Mirre,

Mijn plannen komen erg overeen met die van jou, alleen jammer genoeg de tijd niet. Ik kan namelijk pas in februari weg, maar wil dan ook voor een half jaar naar Costa Rica.
Ik wil eerst een cursus Spaans volgen voor ongeveer een maand, daarna reizen en ergens vrijwilligerswerk doen. Weet nog allemaal niet precies hoe en wat.
Ben heel benieuwd naar je plannen, hou me op de hoogte!

Groetjes Britt

Hee Britt!

Ik wil ook in februari naar het buitenland. Ik wil ook het liefst eerst spaanse les volgen (aangezien ik nog geen woord spaans spreek!) en daarna vrijwilligerswerk gaan doen. Mijn voorkeur gaat uit naar Latijns amerika, mexico en costa rica.
Wil het liefst voor een half jaartje gaan.
Wat voor vrijwillgerswerk wil je gaan doen? En via een organisatie??
Ik zou het liefst iets in de sociale sector willen doen.
groetje
Janneke :rolleyes:

ieps,

ik vertrek eveneens volgend jaar in februari naar Costa Rica en heb ongeveer dezelfde plannen als jullie: eerst een maand taalstage met verblijf in een gastgezin, daarna enkele maanden vrijwilligerswerk in een nationaal park en ten slotte (augustus) zou ik nog graag enkele weken gaan rondtrekken. Nu ben ik nog op zoek naar iemand die zin heeft om die laatste weken mee rond te trekken. Mocht er iemand van jullie geïnteresseerd zijn, let me know…

groetjes
Fee

ps voor de taalstage en het vrijwilligerswerk heb ik een heel interessante organisatie gevonden: www.wep.be