Wie gaat er naar Costa Rica zomer 2010?

Hai,

Ik wil deze zomer 5/6 weken naar Costa Rica gaan. Het lijkt mij leuk om een aantal weken aan het strand Spaans te gaan leren in Puerto Viejo. De resterende weken wil ik dan lekker rondreizen en ontdekken.

Wie o wie heeft ook plannen om te gaan of zit daar al? Misschien leuk om (deels) samen te reizen!

Even wat korte info: 26, half Spaans, lerares, woonachtig in Amsterdam.

Groetjes,
Laura

Ha Laura,

Ik ben me ook aan het oriënteren op mijn zomervakantie en Costa Rica trekt mij ook. Ik heb vakantie vanaf 19 juli en dan vijf weken. Ik wil dan wel vier weken op reis. Ik heb al eens een taalcursus gedaan in Peru, maar een weekje Spaans kan geen kwaad. Het is namelijk helemaal weggezakt. Spreek jij niet al Spaans als je half Spaans bent?
Dus misschien dat we onze ideeën op elkaar kunnen afstemmen. Ik ben 26 jaar en ook werkzaam in het onderwijs, alleen als beleidsadviseur, waardoor ik iets minder lang vakantie heb.
Groetjes!

hai laura,

costa rica is ook mijn plan! mijn vakantie begint 9 juli en dan 5 weken… wat spaans leren zou voor mij geen kwaad kunnen! (woon op aruba-> wordt veel spaans gesproken, maar ik kan het zelf nog steeds niet!)

ook ik werk als leerkracht en ben 33 jaar. wanneer is jouw vakantie? (afspreken van tevoren wordt lastig voor mij, maar dmv mail en skype moeten we best tot een plan kunnen komen… toch?)

groetjes roos

Hee

Ik ga naar Costa Rica deze zomer, ik ga vanavond definitief boeken.
Ik vertek waarschijnlijk 2 juli naar San Jose en dan de volgende dag naar Puerto Viejo. Ik blijf daar 7 weken voor Spaanse les en Vrijwilligerswerk.
Ik heb er super veel zin in! Ben ook van plan om dan uitstapjes te doen in de omgeving en misschien eens wat weekendjes weg, om wat meer van het land te zien. Verder staat er wel een paar dagen Bocas del Toro (panama) op de planning om te gaan doen.
Anders mailen jullie of voeg me toe op msn; [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Gezellig om al wat mede rezigers te leren kennen.

Groetjes,
Jitske.

Hey!

Ik zou ook graag naar Costa Rica willen deze zomer! Ik heb ongeveer 4 weken vakantie en ik kan vanaf half juli. Ik spreek al een beetje Spaans, maar een weekje taalles om het weer op te halen lijkt me niet verkeerd.

Is het anders misschien een leuk idee om met z’n allen af te spreken en dan even te kijken wie een beetje dezelfde plannen heeft enzo?

Groetjes,
Jorien

Ik heb geboekt.
Ik vertrek 2 juli met Continental Airlines naar SanJose en dan Puerto Viejo voor 7 weken Spaanse les, vrijwilligerswerk en natuurlijk het strand, de natuur etc…
Lijkt me leuk om al in contact te komen met andere Puerto Viejo-gangers?

Dat lijkt mij een goed plan! Wat is handig, een keer in het weekend?
Groetjes, Jolien

In het weekend is waarschijnlijk wel handig. Wanneer kunnen jullie? En waar zullen we afspreken?

Zelf kan ik:
za 29 mei 's middags
vr 4 juni 's avonds
zo 6 juni 's middags of 's avonds

Oh ja, en ik kom uit Utrecht

Groetjes,
Jorien

Ik kan op za 29 mei en ik kom uit Enschede.

Hey dames,

Leuk al die reacties! Afspreken lijkt mij een goed plan. Ik kom uit Amsterdam, dus misschien handig als we ergens meeten wat voor allemaal te doen is?

Ik ga morgenavond definitief boeken. De zomervakantie op mijn school begint 9 juli, maar ik ga proberen om een dag eerder te vertrekken… Even toestemming vragen :wink: Ik ben alleen benieuwd waar jullie geboekt hebben en hoeveel jullie kwijt zijn… Nog tips??

Mijn plan is om te starten in Puerto Viejo waar er vlakbij het strand een talenschool zit. En vanuit daar rondreizen en misschien een tripje naar Nicaraqua en Panama city…

Mijn email is: [EMAIL=“laura_archidona@hotmail.com”]laura_archidona@hotmail.com

Hey!

Wordt het dan zaterdag de 29e? Laura kan jij dan ook? En zijn er nog meer die erbij zijn?
Waar zullen we afspreken? (als ik op de kaart kijk lijkt Apeldoorn zo’n beetje in het midden te liggen)

Groetjes,
Jorien

Ik kan er de 29e niet bij zijn.
Helaas!

De 29e lijkt mij een goed plan. Hoe laat spreken we af? Iets van 15.00 uur? Apeldoorn lijkt mij ook een mooie plaats om af te spreken. Zullen we dan op het station meeten?
Groetjes,
Jolien

Hey dames,

Ik kan toch niet! Hoorde vanmiddag dat mijn vriendinnetje toch een babyshower geeft…

Misschien een idee om (nog) een keer af te spreken als jitske ook weer terug is?

Groetjes,
Laura

Lijkt me gezellig!
Ik ben 5 juni alweer terug.

Hey!

lijkt me leuk om nog een keer met z’n allen af te spreken. Ben de komende weken inmiddels wel behoorlijk volgepland, dus weet niet of het me gaat lukken, maar als jullie een datum prikken zal ik kijken of ik er misschien toch bij kan zijn.

@ Jolien: zaterdag gaat nog gewoon door? (wat mij betreft wel, ook gezien bovenstaande…) Zo ja, 15.00 station Apeldoorn is prima!

Groetjes,
Jorien

Ja, laten wij in elk geval zaterdag afspreken. 15.00 uur bij de ingang van het station Apeldoorn.
Groetjes, Jolien