Spaans leren op Cuba

Hey!
Al een paar jaar wil ik heel erg graag naar Cuba. Ook wil ik Spaans leren, en ik vraag me af of iemand ervaring heeft met Spaans leren op Cuba, of misschien tips heeft. Er zijn wat organisaties die lessen organiseren in Havana en Trinidad, maar die lessen worden ‘thuis’, 1 op 1 gegeven, en het lijkt me juist leuk om daar mensen te ontmoeten.
Thanks, alvast!
Tirza

Ik heb dezelfde ideeen… wil heel graag naar Cuba en wilt heel graag spaans leren…Wat zijn de kosten hiervan? en hoelang duurt zo’n opleiding in cuba?

Kijk eens op de site van Study Travel, zij organiseren ook taalreizen naar Cuba. Misschien vind je daar wat je zoekt.
Succes.

Ik ga zelf ook in september naar Cuba om spaans te leren. Het is maar lastig te kiezen tussen alle scholen…
Ik denk zelf aan applelanguages.nl, heeft iemand daar ervaring mee?
In havana heb je les met 3 a 4 medestudenten.
Wanneer ga je zelf?

Ik ken alleen de website http://www.lesexpres.nl/spaans om alvast op gang te komen :wink:

Hallo, ik ga morgen naar Cuba voor 2,5 maand en ga spaans studeren aan de universiteit van Habana. Op die manier kun je ook lager blijven dan twee maanden, zelfs tot een jaar, als je maar ingeschreven staat. Je gaat gewoon naar Cuba en regelt het daar of je belt ze even: kijk op de site van de universiteit voor het nummer. Succes!

Ik had daar ook al over gelezen ja, hoe zit het met verblijf?
Weet je ongeveer wat het gaat kosten?
Heb jij het al geregeld, of doe je dat daar?

Link??

Ik heb zelf met Study Travel in Cuba Spaans geleerd en dat was echt een super ervaring!!! Ik ben in Santiago de Cuba geweest en kan dat echt aanraden. Als je op de website van Study Travel rechts in het menu klikt op “referenties” en daarna op “Spaans leren in Latijns-Amerika” vind je mijn reactie haha (eerste reactie). Zo tof vond ik het daar!

Succes met het maken van een keuze! We horen graag waar je keuze op valt!

Liefs,
Carolina

Ik heb al een tijdje een brochure van plus taalreizen hier thuis liggen. Ziet er echt super goed uit! Ik wil heel graag een taalcurus doen in Cuba, en dan voor een maand!