L.S.
Wie interesse heeft voor Cuba én interesse om de Spaanse taal te leren cq. te verbeteren:
je kunt o.a. in Havanna, maar ook elders op Cuba, Spaanse taalcursussen volgen, zie:
http://www.cactuslanguage.com/en/book/cour…iliate_id=AF-66
Van beginners tot ver-gevorderden: alle nivo’s/niveau’s.
Verder zijn ze ook behulpzaam bij het verkrijgen van de reis-documenten en kun je, als je dat wilt, ondergebracht worden bij gastgezinnen tegen zéér, zéér lage kosten.
Eventueel ook nog met ontbijt, half-of volpension , etc., etc. en dat alles voor een appel-en-een-ei, en extra goedkoop op dit moment als je alles even van USA-dollar of £ (U.K.-pond) omrekend naar €uro’s.
Ik heb wat op hun website rondgekeken en wat on-line offertes laten maken.
Dat kunt U ook doen: vul rechts onder “Havanna” de gevraagde gegevens (periode, nivo, duur etc. ) in , en
ATTENTIE:
wacht even na IEDERE regel, totdat die regel verwerkt is, voordat U de volgende regel in vult.
U zult dan net als ik zeggen : zéér aantrekkelijke prijzen.
Arturo
P.S.
1.Het is een zeer goedkope manier om op Cuba bijv.zes weken te verkennen, want die taalcursus is natuurlijk maar een paar uren per dag.
2. Er zitten trouwens ook een aantal uren muziek- en danslessen bij, maar die sla ik w.s. met die pijnlijke rug van mij even over, of zou het misschien juist goed zijn…