Spaans cursus Antigua

Hoi allemaal,

Op 1 november vlieg ik naar Guatemala en wil graag de eerste 3 weken een Spaans cursus doen. Kent iemand goede, leuke Spaanse scholen in Antigua die zowel huisvesting als cursus aanbieden?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Simone

Ik heb afgelopen november drie weken een spaanse cursus gevolgd bij deze taalschool http://spanishacademyantiguena.com/ wordt ook aangeraden door de Lonely Planet.
Ik vond het een goede school, ze houden rekening met je persoonlijke voorkeuren en wensen, bieden goede homestays aan. Ook vragen ze regelmatig of je nog tevreden bent met je leraar/lerares en homestay. Een paar jaar geleden ben ik via activity international naar Appe geweest, ook een taalschool in Antigua. Ik vond beide goede scholen.
De eerste is wat goedkoper. Je kunt gerust vragen om een aanbieding want november is laagseizoen! Succes!!

Hoi Simone,

Mijn naam is Ellen, en ik loop stage op een talenschool in Quetzaltenango (Xela), Guatemala.

Xela is een erg geschikte stad om Spaans te leren. Wij bieden lessen aan speciaal aangepast op elke student, 1 leraar voor 1 student.

Ook organiseren wij elke dag activiteiten voor de studenten, in de middag en/of avond. Zoals het bezoeken van belangrijke dorpjes, bezoek aan hot springs, salsa lessen, international dinners en nog veel meer.

Ook bieden wij huisvesting aan, met de keuze uit een gastgezin, appartement of hotel.

Kijk eens op http://www.spanishschoolsollatino.com, hier kun je van alles vinden over onze lessen, activiteiten, huisvesting etc.

Natuurlijk kun je mij ook altijd mailen voor meer informatie: ellenpunte@hotmail.com.

Groetjes,
Ellen Punte

Hola,

Mijn voorkeur gaat ook uit naar het volgen van Spaanse les in Quetzaltenango in plaats van Antigua. In Antigua praten ze overal Engels dus je kan niet in de praktijk oefenen. In Quetzaltenango (Xela) is het veel authentieker.
Zelf heb ik ook bij Sol Latino les gehad en het beviel me prima. Goede leraren en leuke excursies. Denk er nog maar over.:dag:
Groetjes Marieke

Antigua is inderdaad erg toeristisch, een goede plek om een reis door Guatemala te beginnen. Maar als je ‘echt’ alleen maar spaans wil praten zit je daar niet goed, er hangt een internationale sfeer. Maar het hangt ook van jezelf af. Voor een volgende reis zou ik ook naar Xela gaan denk ik.

Ook wij hebben nog mogelijkheden voor Spaans in Antigua en Quetzaltenango !