Ik vlieg 23 november richting mexico om vervolgens naar guatemala te vertekken (waar ik zo begin december hoop aan te komen). Her wil ik een talencursus gaan doen (ik denk aan een week of twee). Zijn er nog andere mensen die rond deze tijd in Antigua denken te zijn? Let me know.
Originally posted by vivit@08-10-2004, 16:39:58
** Hi,
Ik vlieg 23 november richting mexico om vervolgens naar guatemala te vertekken (waar ik zo begin december hoop aan te komen). Her wil ik een talencursus gaan doen (ik denk aan een week of twee). Zijn er nog andere mensen die rond deze tijd in Antigua denken te zijn? Let me know.
Viv **
Hola Viv,
Ik zag dat je van plan was om in Antigua les te gaan nemen. Zelf ben ik nu ook in Guatemala en ik kan je aanraden om les te nemen in Quetzaltenango, alleen al omdat de kosten van de lessen en het leven een stuk minder hoog liggen. Antigua is ook bomvol van de toeristen waardoor je vaak eindigd met engels spreken, terwijl je eigenlijk je spaans zou moeten oefenen.
Quetzaltenango is een stad hoog in de bergen, omgeven door vulkanen. Zeer mooie omgeving en de stad is rustig, relaxt en veilig. Een aanrader is Utatlan Spanish school (www.xelapages.com/utatlan), een kleine, gezellige school met een hoog niveau van lessen en nog goedkoop ook.
Wat betreft mensen, die kom je wel tegen op de school of in de stad. Het is ongelovelijk hoe makkelijk en snel dat gaat.