Spaans bij Alhambra-instituto

Wie heeft ervaring met cursus Spaans volgen in Spanje/Barcelona?
Ik wilde graag weten of het Alhambra instituto te vertrouwen is.
Ik heb al slechte ervaringen hiermee!!
Dus als je wat weet hoor ik het graag!!

x madonna

Hoi,

In welke zin bedoel je te vertrouwen? En welke ervaringen heb je dan…

En aan welke plaats denk je dan. Ik ken Instituto Alhambra in Málaga, maar daar heb je echt wel meer keuze … afhankelijk waar je voorkeur naar uitgaat.

Groetend,

piet meijers

Ik ben zo een keertje opgelicht…
Toen had ik een bedrag betaald en toen hoorde
ik niks meer van dat bedrijf…
Het bleek niet te bestaan
Dus van daar…
Maar ik wil dus naar Barcelona…
Maar jij hebt goede ervaringen?

Madonna

Als je zeker wilt zijn van je zaak, zonder overigens meer te betalen, ga dan naar een Nederlands talenreisbureau.

Bijv. Tricolore in den Haag www.tricolore.nl of don Quijote in Rotterdam www.donquijote.nl . Ga er ook langs, zou ik zeggen.

Verdere talenreisbureaus:

Adelante in Enschede en Studytravel in Nijmegen.

groeten,

Chris

Ik volg momenteel een talencursus Spaans in Malaga, bij Alhambra Instituto (het bestaat dus wel!!!). Ik zit hier alweer een maand en ben zeer tevreden over Alhambra Instituto. Het is een vrij kleine school (max. 10 leerlingen per klas) wat betekend dat je veel persoonlijke aandacht krijgt! Ik merk dat mijn spaans onwijs is verbeterd de afgelopen maand en ik kan me nu goed redden in de spaanse taal. De docenten zijn zeer professioneel maar erg aardig en nemen alle tijd voor je! Verder weet ik dat Alhambra Instituto accommodatie aanbiedt, echter heb ik hier zelf geen ervaring mee maar men is er erg positief over (het is schoon etc, er komt één keer per week een schoonmaakster)! Nogmaals ik ben erg blij dat ik voor Alhambra Instituto heb gekozen en kan het iedereen aanraden!!! http://alhambra-instituto.org/nl/