manofeliz! Goeie reactie. Moet zeggen in was in 2010 in CR en vond manuel Antonio wel heel leuk maar ik zat er in het regenseizoen dus misschien was t daarom toen niet zo heel druk en geen verkopers! Maar wel leuk met de aapjes maar die weten idd wel dat er veel toeristen komen haha. WIj zagen ook wasbeertjes en leguanen idd! DUs ik vond t toch super. Maar die plekken die jij zegt, lijken me anders ook top! Dus als ik nog eens terug keer naar CR (en ooit ben ik dat zeker van plan omdat het 1 van mn favo landen is tot nu toe
) ga ik op andere plekken kijken! Grtzzz
Hee Anita, dan zijn we heel kort tegelijk in costa rica! Gurll veel plezier in Kenia!! Lijkt me ook erg mooi!
hallo allemaal,
gurl, Kenia lijkt ons ook zo mooi en willen we zeker nog een heen, heel veel plezier (vooral met de voorpret)!
Evy, leuk, wie weet kruizen onze wegen elkaar ergens in CR!
Otto, bedankt voor je info, we gaan dit zeker meenemen want wij zitten precies in het hoogseizoen. Even over Corcovado, ben jij daar geweest en is het raadzaam om daar een paar nachten te blijven of is het ook goed te doen vanuit bv. Uvita? Wij hebben daar gekeken voor onvernachtingsplekken maar vinden het erg prijzig.
groetjes van Anita
Dankje, komt goed en jullie ook ey ![]()