Snorkelen/ kantduiken Thailand

Hallo onderwaterliefhebbers,

We gaan dit jaar half oktober tot begin november naar thailand en zijn op zoek naar een relatief rustig eiland/strand om te snorkelen en kantduiken te maken. Heeft iemand goede ervaringen met kantduiken in thailand.

groeten,

femke

Kantduiken zijn mogelijk op 2 plaatsen: Koh Tao en Phuket. Phuket biedt het beste duiken van de 2, maar de kantduik mogelijkheden zijn beperkt. Hou er ook rekening mee, dat October een overgangsmaand is qua weer, dus het kan zijn dat je op beide locaties niet of erg beperkt kunt duiken.

hello, ik kom uit belgie en ga in julie voor een maand naar thailand.Wat is nu de beste manier om geld mee te nemen?Cash,traveller checksof gewoon in thailand pinnen?Thanks

Hallo,

Zoals je reeds leest, voor de maand Oktober/ November ziet het er niet al te best uit. Neem dit wel aan met een zout. Juist, bij wilde zee wordt er niet uitgevaren, maar das ook bij ons het geval in Nederland of Belgie, en dit in eerste instantie voor uw eigen veiligheid.

Snorkelen en duiken zou op Tao geen probleem mogen zijn, misschien worden er bepaalde duikplaatsen dan niet aangedaan wegen te hoge golven.

Beste groetjes, en veel reis plezier

Zoals je reeds leest, voor de maand Oktober/ November ziet het er niet al te best uit.

Zoals gezegd, October is een overgangsmaand zowel in de Golf als aan de Andaman Kust. Maar November is een prima maand voor de Andaman Kust.

Ik citeer,

Kantduiken zijn mogelijk op Koh Tao en. biedt het beste duiken van de 2, maar de kantduik mogelijkheden zijn beperkt. Hou er ook rekening mee, dat October een overgangsmaand is qua weer, dus het kan zijn dat je op beide locaties niet of erg beperkt kunt duiken.

Wat is een forum toch, haai leuk…

Groetjes :wink:

Plonske,

Het valt niet mee om goed te lezen he?

Ik schreef: October is een overgangsmaand, jij maakte daarvan: zoals je leest ziet het er voor October/November niet best uit. Ik reageerde daarop, an gaf aan dat November aan de Andaman Kust prima is.
Jouw reactie hierop snap ik niet, een citaat uit mijn eerste bericht?

@ stevenl

Ik heb alles nog eens over lezen, zelfs met mijn “aangepast bericht” vertel ik nog geen leugens op deze forum, woordje per woordje nagelezen.
Ik zie ,bij god niet waar jij je over druk maak.
Nogmaals op deze manier dan “mijn excuses”

Plonske, Samui