Ik weet niet of ik mijn vraag in het goeie rubriek heb gezet. Mijn vraag is waar kan ik het beste mijn Padi halen ? Ik ga 1 Juli tm 29 Juli naar thailand. Dit is het “regenseizoen” maar ik zoek toch een goede duikplek waar het meeste kans op goed weer is zodat ik goed zicht heb onder water. Kunnen jullie mij informatie geven waar ik het beste kan duiken?
je ka zowel in de golf van thailand als in de andamanzee mooi duiken en het weer verschild meestal behoorlijk minder als de meeste mensen denken. op koh tao zal het het goedkoopst zijn maar ik vind duiken op phuket mooier, je hebt daar een gevarieerder aanbod onder water
steven weet inderdaad heel veel van duiken hij heeft dan ook een duik school op phuket, maar ook wimkochang of wimkohchang heeft een duikschool deze is gevestigd op koh chang ik heb geen ervaring met duiken bij koh chang
Wat bedoel je precies met een gevarieerder aanbod? En wat is het prijsverschil ongeveer? Ik ben een student ik hoorde dat je bij sommige duikscholen korting krijgt. Weet je hoeveel die korting ongeveer is? Als duiken op phuket mooier is dan ga ik liever daar heen! Haha
nee sorry prijs verschillen weet ik niet maar dit zal tientjes werk zijn denk ik, korting voor studenten daar weet ik niets van af ik heb nooit gestudeerd en daar dus ook nooit opgelet, ook heb ik geen recente prijs info maar op koh tao heb je duik scholen welke op fabrieken lijken met veel mensen tegelijk duiken dus hierdoor kunnen ze de prijzen lager houden, met een meer gevarieerd aanbod bedoel ik dat er onderwater meer verschillende soorten leven te zien zal zijn. maar zoals eerder vermeld informeer middels een persoonlijk bericht eens bij steven of wim zij zullen je een eerlijk antwoord en advies geven