Hallo,
Wij willen (echtpaar 50+) met Kerst 2010 snorkelen.
Is het dan nog warm genoeg en wat is een goed hotel?
Groet
Harry en Pieta Delpeut
Hallo,
Wij willen (echtpaar 50+) met Kerst 2010 snorkelen.
Is het dan nog warm genoeg en wat is een goed hotel?
Groet
Harry en Pieta Delpeut
Met kerst is het water rond de 21 graden. Ik zou dus zeker een neopreen pak dragen omdat dat warmer is! Dit kun je evt ter plekke huren. Of voldoende tijd op de kant doorbrengen om weer op te warmen
Op het land is het overdag lekker warm, soms winderig, maar 's nacht kan het best afkoelen. Neem zeker een trui mee en een warme broek! Ik vind het na het als ik nat haar heb (na het duiken) lekker om een muts te dragen, je kan er voor de zekerheid een in je tas stoppen.
Zelf vind ik het hotel van INMO divers heel goed, www.inmodivers.de. Beslist niet het luxste hotel, maar wel heel gezellig en schoon. Zij kunnen je ook helpen met snorkeltrips en andere uitstapjes. Je kan bij hen volpension boeken, het restaurant is erg goed. Maar je kan denk ik veel beter gewoon het stadje in gaan, er is zoveel keus! INMO ligt aan de zuidkant van de boulevaart, alles is op loopafstand.
Veel plezier!
Hallo,
Ik weet niet wat jullie zoeken maar onderstaand programma biedt een gevarieerde trip. Bij de keuze van het hotel is het belangrijk wat je belangrijk vindt. Luxe, of schoon en authentiek. Wij kunnen eventueel adviseren.
http://www.generalreizen.nl/sinai-duiksafari.html
Als je vragen hebt schroom niet.
Anders veel plezier en genieten van die practige onderwaterwereld.
groeten,
Almar