SNEL WEG NAAR TURKIJE? (mei/juni '08)

“Gunaydin!”

Ik (vr, niet lesb en bijna 40) zoek iemand (m/v), die ook een weekje naar de Turkse :zon02: wil. Mocht je je laten beïnvloeden door mijn leeftijd: NIET DOEN, want wat mij betreft: “Age is a matter of the mind! If you don’t mind, it doesn’t matter!” :wink:
Voel en gedraag me ook zeker niet zo! (denk ik, :teeth:…)

Ik ben v.a. 19 mei tot 4 juni vrij.
Heb genoeg vriend(innen), maar iedereen getrouwd, geen geld, geen mogelijkheid om vak.dagen op te nemen, kinderen die dan mee zouden huppelen, enzo.

Ben er inmiddels al stuk of 10x geweest.
Wil A.I., maar toch zo goedkoop mogelijk (houden).

Gebied maakt me niet zo heel veel uit, al heb ik wel voorkeuren.
Jeeppie huren, op strand bakken, stappen (heavy house discotheken: :thumbsdown:), boattrip en horloge laat ik achter in mijn koffer.

We hoeven zeker niet constant en perse alles samen te doen! Ik hou van mijn vrijheid en het spontane / relaxte!
Zoek gewoon iemand omdat het me alleen, net TE alleen lijkt.

Mochten we het na wat E-mailcontact en misschien een ontmoeting beide denken dat we er wel een relaxte, kicku week van kunnen maken, boeken we (samen) een last minute.

Ben wel nieuwsgierig naar je woonplaats, geslacht, muziekvoorkeur en werk.
Ik woon in Leiden, rook, drink, hou vooral van reggae :jamaica: , werk in de verpleging en ben een avond/nachtmens. (Al vind ik het helemaal niet vervelend om in Turkije vroeg wakker te worden!)

Lijkt het je wat? Schroom niet en reageer A.S.A.P.!
Wie weet tot mails, horens, ziens, mails.

“Allahsmalaidik” en JAH BLESS!

Groetjes, Nagiha

hey nagiha alles goed
ja lijk me wel leuk als je wil he ik ben jongen van 25 jaar woon in delft
waar zou je heen willen dan in turkije antalya marmaris ?
hoor wel
dit is mij msn kunnen we beter praten als je wil he [EMAIL=“karaberkant@live.nl”]karaberkant@live.nl

Hoi Nemo,

THNX voor je reactie!
Marmaris, Turgutreis, Kemer, Antalya, Gumbet, Konakli, Icemeler, Bodrum, Beldibi… Ik heb ze allemaal al een keertje gezien. Maakt me niet zo heel veel uit, maar het liefst wel bij een zandstrand en niet te ver van het grote centrum.
Het is wel zo dat mijn moeder, oom en tante toevallig ook in “mijn” periode" in Side op vakantie zijn.
Wat doe je voor werk? Ben je zelf Turks?
En ik heb je al op meerdere oproepen zien opduiken. Waarom wordt dat dan elke x nix?
Waarom sta je uberhaupt op deze site?
Wanneer heb jij vakantie?
M.a.w. vertel wat meer over jezelf.

Nou, als je me deze vragen even beantwoordt, voeg ik je wellicht toe.
Irie Greets, Nagiha

ok
ik weet het niet meid
meschien me naam kan ook dat niemand wil
maak neit uit probeer me kans nog

ja ik ben zelf ook turks
side is ook mooi plek
wanneer wil je gaan dan

Hoi Nemo,

What’s inna name? HAHA
Periode staat duidelijk beschreven in mijn verhaal.
Heb oproepen van jouw gezien dat je in juli wilt gaan,
naar Marmaris en met 2 vrienden (2-ling).
Verder heb ik weinig antwoorden op mijn vragen gekregen. So what’s up??
Misschien zou het beter voor je zijn als je op een andere site een nieuwe start maakt? (www.wereldbolletje.nl of www.vakantiedate.nl)
Laterrrrrr.

ik ben 25 jaar vrijgezel wil weekje weg rusten
we hebben eigen zaak pizzeria daar werk ik
hou van uitgaan gezelig heid ben wel verlegen jongen
hoop dat het voldoende is hoor je wel

Hoi Nemo,

Wij hebben al contact gehad, weet je nog?
Dat je in Juli naar Marmaris wilt, met 2 vrienden (tweeling), jezelf heel weinig in je eigen oproep verteld, waarom het nog niet gelukt is, terwijl je op zoveel oproepen reageerd, enzo.

Anyway, ik heb voor 11 dagen in Hotel Linda 4* (A.I.) een 1-pk geboekt in Side.
Kosten E 590,- incl. reisverzekering.
Ik vertrek de 20e en ga alleen, dus als je snel bent kun je ook een kamer boeken en reizen we samen. Zie www.stipreizen.nl / www.corendon.nl
FEEL FREE 2 JOIN ME!!

Hier mijn MSN, dan kan je laten weten als je geboekt hebt. [EMAIL=“naswag2@hotmail.com”]naswag2@hotmail.com
Vier zaterdag uitgebreid mijn verjaardag en ben morgen en vrijdag nog erg druk met de voorbereidingen. Ik wacht wel af!