Snap Het Niet!

:huh:
Haai,
Niet origineel lees het vaker hier maar heb ook even iemand nodig die dit kan vertalen:

Gün gördüm, günler
gördüm , seni
gördüm, saad oldum!

Heel erg bedankt gr loret

:slight_smile: Ik heb dag gezien, ik heb dagen gezien…

Ik heb jouw gezien,  ik ben de tijd geworden...

Dit is letterlijk vertaald wat jij vroeg.

Ik ben Riza half turks half nederlands, en jij had op t artikel gereageerd dat het je wel wat leek op vacantie naar turkije te gaan.

geldt dit nog steeds? reageer zowieso even, dan weet ik of je serieus bent of niet. groeten riza :slight_smile:

:slight_smile:
Hee Riza,
Tnx voor de vertaling!!
Ben wel serieus wil in de eerste of de tweede week van september naar turkije dan ben ik ook vrij, ik ga nog heel misschien met een vriendin van mij met wie ik ook in de zomervakantie ben geweest.
Maaar dit ligt ook even aan hoe goedkoop we naar turkije kunnen…
Heb daar een vriend zitten die ik via de vakantie ken die smst me ook met regelmaat maar ik weet ook niet of we bij hem terecht kunnen dat zou ook alk goedkoper zijn
Maargoed ik had gereageerd omdat ik een beetje hetzelfde idee over vakantie heb als jij, vind het alleen wel een beetje raar om met iemand te gaan die ik niet ken…vandaar!

Greetz Loret

:wink: hello loret…

Ik begrijp het volkomen, dit is voor mij ook iets nieuws en ben ook nog nooit met iemand op vacantie geweest die ik niet kende.

Maar…alles is mogelijk, nietwaar?

Het lijkt me in iedergeval wel gezellie en relaxed om even weg te zijn uit dit kikkerlandje…

En by the way, we kunnen elkaar natuurlijk eerst ontmoeten en / of leren kennen.

Denk er even over na en laat me maar wat weten…

hoe oud ben je eigenlijk?

Gr riza

rizasele@hotmail.com