Slapen in Buenos Aires

Ik zou de 23e terugvliegen als je kan want kerst in BA is zwaar kut, zelfs als je er bekenden hebt

1 like

Ow, hoe dat zo?
Ticket is al een half jaar geleden geboekt, dus…

Kerst in Argentinië wordt vooral de 24e ´s avonds gevierd met eten, eten en nog meer eten. De 25e is dus vooral bijkomen en… de restjes van de voorgaande avond ete :king: Maar op straat is er verder weinig te beleven, iedereen viert kerstavond met familie of vrienden. Sommige restaurants zijn wel open en hebben een aangepast kerstdiner, waarvoor je beter wel (bijtijds!) kan reserveren.

En over het algemeen is het erg warm in Buenos Aires rond deze tijd :vak02:

Nou, dat lijkt mij helemaal prima! :smiley:
Ben toch ook lekker met m’n vriend dan, dus hoef niet only the lonely te zitten. Komt goed!

hallo iedereen, is er iemand die mij wat info kan geven over argentinië, ben nog een bestemming aan het kiezen voor volgend jaar rond maart, april, is argentinie gemakkellijk te bereizen voor een vrouw alleen, en qua afstand enzo? is het een goedkoop land om te reizen?
groetjes

Beste Annke,

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen, maar een heel klein beetje vooronderzoek is wel wenselijk… Dan zou je namelijk zelf al weten dat Argentinië HEEL GROOT is. En nee, het is helaas niet goedkoop (meer), maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder goedkoop verstaat. Wel prima te bereizen als vrouw alleen, is mijn ervaring. Als je met concretere vragen kunt komen, kan ik je wellicht ook beter adviseren :wink:

Hoi Pablo,

Ik zie dat er 2 Giramondo’s zijn. 1 heet gewoon Hostel Giramondo en de 2e Giramondo Suites. In welke van de 2 was jij? Wat het een beetje schoon daar? Op zich spreekt de locatie ons namelijk wel aan.

Alvast bedankt!