Oud en nieuw Buenos Aires + hosteltips

Wij vertrekken 29 dec naar Buenos aires en verblijven daar 5 dagen voor we verder gaan met onze reis. We vieren oud en nieuw dus in BA!!! Dit lijkt me super gaaf, maar heb geen idee waar het gezellig is…Wie weet wat the place to be is (voor mijn vriend 33 en ik 28). Daarnaast de vraag wie er een leuk hostel in de wijken San Telmo of Palermo weet? We willen een gezellig hostel, wat wel schoon is, prive kamers heeft en geen feesthostel is.

Ik ben benieuwd!!
Groetjes Siegrid

Ik denk dat je er niet teveel van moet voorstellen, oud en nieuw in BsAs.
Kerstavond wordt daar veel meer gevierd en ja ook dus met vuurwerk!

Ik ben daar nooit rond die tijd geweest maar ik denk dat je wat moet gaan reserveren in een restaurant oid , misschien in de havenwijk Puerto Madero, of een boliche (discotheek), maar eerlijk gezegd weet ik niet of die open zijn. Zo ja, reserveer dan bv bij Asia de Cuba, op dit moment één van de populairste clubs onder de “hippe” Argentijnen.
Probeer er niet teveel van te verwachten, de feestdagen zijn vooral familieaangelegenheden daar. Waarschijnlijk weet je hostel/hotel wel wat leuke feestjes, want jullie zijn natuurlijk niet de enige toeristen :wink:

Hostels heb ik geen ervaring mee, ik heb wel wat gehoord van de Art Factory, volgens mij wel geschikt voor jullie!
http://www.artfactoryba.com.ar/en/index.html

Ook raad ik je aan om even de zoekfunctie te gebruiken, want ik heb een tijdje geleden ook al eens een link voor hostels geplaatst, maar weet niet meer zo snel waar.

Succes met alles!