Leuk hostal in BA voor tijdens NYE ?

Kan iemand een leuk, niet te duur hostal in (de buurt van) het centrum van BA aanbevelen?!?!

Alvast bedankt, grtz Richard

Ik zou absoluut niet in de buurt van het centrum gaan zitten. Het centrum zelf is echt niet zo…
Beter is Palermo, Recoleta of San Telmo (wat idd vrij dcht bij het centrum ligt)
Volgens mij is oud&nieuw meer een familiefeestje en wordt minder uitbundig gevierd als bv 1e kerstdag, wat ook echt met vuurwerk wordt gevierd.
Misschien dat er die avond wel wat in de haven (Puerto Madero) te doen is? Of wat reserveren in een restaurant?
Nogmaals dit is alleen maar van horen zeggen hoor. Ben er zelf niet in die tijd, kan ook behoorlijk vies warm zijn dan, super vochtig.

In Buenos Aires wordt Oud & Nieuw inderdaad niet zo uitbundig gevierd. Het feest is vele malen groter in Rio de Janeiro of Lima.

Er zijn wel op vele plaatsen feestjes en verschillende clubs zullen ook speciale avonden hebben.

reactie op een hele oude post maar toch…voor de mensen die ook een leuk hostel zoeken …

Wij hebben afgelopen maand in dit hostel gezeten in Palermo Soho.

super leuke mensen en goeie sfeer, minder ‘‘design’’ dan het lijkt hoor. Wij hadden een prachtige kamer in koloniale stijl.
Kwa prijs viel het ook wel mee maar dat ligt ook aan wat voor kamer je kiest…

Ik heb in 2008 in het hostel Art Factory in San Telmo gezeten. Vond ik erg geslaagd, leuk personeel, goede locatie en leuke gasten.

http://www.artfactoryba.com.ar/es/index.html

En wie weet zit ik er zelf ook dit jaar met NYE!

Ook leuk, als het niet NYE is :slight_smile:

Het designershotel, weet je hoe duur een double room per nacht is?
En hebben die een eigen badkamer?

Mocht er iemand (van) een mooi feestje weten tijdens NYE… let me know!!!

Hai Sabine,

Ik zie dat de prijzen niet op de site vermeld staan. Nee, dat weet ik niet precies meer maar dat komt omdat wij daar verschillende kamers gehad hebben. Ook hangt het er vanaf hoe lang je van plan bent te blijven. Ik zou ze gewoon even mailen. Reserveren is daar geen overbodige luxe overigens…Wij hadden eigen badkamer met bad maar er zijn ook kamers zonder eigen badkamer (= goedkoper ofcourse)

Ik zat met nye 08/09 in BA en dat was echt niks aan wij hadden erg veel spijt dat we van Mar del Plata terug waren gegaan naar BA. Wij verwachtten een groot feest in een wereldstad maar dit was echt niet zo! Het is uitgestorven in de stad omdat de Argentijnen vakantie houden en er niet veel zijn. Restaurants maken een standaard menu voor veel meer geld dan normaal en ook nog niet eens zo lekker als normaal!
Ik zou dus naar mar del plata gaan of naar punta del este in Uruguay!!!