Nu vroeger toen ik jong was,heb ik slang gegeten in een plaatselijke restaurant in Chiangmai.(het smaakte naar paling)
Nu ik was toevallig op het net aan het surfen en kwam dit tegen,het filmpje is wel niet recentelijk maar toch de moeite waard om er ff naar te kijken.
ff deze link aanklikken.
Nu wie heeft er al slang gegeten en wat vond je ervan?je kunt eventueel uw ervaringen hieronder kwijt.
gegroet:georgessiam.
Vorig jaar met enkele “massagegirls” na hun werk op de lappen geweest, in de donkere hoekjes van Chiang Mai, ze hebben me vanalles gevoederd, van krekels en sprinkanen tot wormen en maden, der was wat wit vlees bij ook, ik dacht dat ze een paling uitbeeldden, maar t zou idd wel ns slang geweest kunnen zijn. Was niet slecht.
Ze hebben zelfs “tukkhei” geserveerd.
Inderdaad, zoals “meer beschaafde” Thais zeggen, Isaan volk eet echt alles. Ik dus ook…:biggrin::biggrin:
:chin:En hoe was je maag die dag er op?![]()
![]()
groetjes Fransjes
een paar jaar geleden in bkk heb ik slang gegeten, ik moet zeggen dat de smaak best goed was het smaakt idd naar paling.
@Fransjes, de volgende dag geen last van mijn maag gehad :dag:
@ Fransjes,
mijn maag was OK, insecten zitten boordevol proteïnen, mijn hoofd was iets anders, maar dat lag aan mn Ierse vriend, mr Jameson’s:drugged:
Ik sla even over :D:D:D al heb ik het misschien wel al gegeten in sommige plaatsen weet je soms toch niet exact wat je eet :chin: Maar ik ben ook nog nooit ziek geworden van het eten in Thailand en ik eet daar echt overal en nergens.
Voor mensen die geintresseerd zijn om een cobra of pyton steak te eten in chiangmai.
Het restaurant heet " Kaithong" men kan daar verschillende soorten slangen uit kiezen.
Nu schiet me niet dood,dacht dat dit restaurant is gelegen aan de "kotchachan road(prathu tapae)
groetjes en laat het met weten hoe het gesmaakt heeft!!
georgessiam.