Slaapplek bariloche

Over twee weken vertrekken we voor een vakantie naar argentinie, o.a. Gaan we bariloche bezoeken. Heeft iemand hier nog leuke overnachtingtips voor? Het liefste een bed en breakfast of een gezellig hotelletje ( geen grote keten).
Groeten
Kristel

Als jullie ook een auto daar huren (zeker doen!), dan is Peninsula Petit Hotel een absolute aanrader. Moet het nóg kleinschaliger en is de afstand naar het centrum geen probleem: Casa de Te en B&B Bellevue. De casa de te is dagelijks (behalve dinsdag) open van 16:00 tot 20:00 of tot 22:00 in het hoogseizoen, dus dan lopen er wel steeds mensen voor je raam langs. Maar het is een prachtig plekje en echt bijzonder lekkere taarten en andere etenswaren. Mijn vrouw en ik komen er graag om even te relaxen :slight_smile: Dichter bij het centrum is Costas del Nahuel ook prima. Je zou ook eens kunnen kijken op de pagina van Bariloche Habitat, waar je een appartement kan huren. Maar dan heb je wel parkeerproblemen, als jullie een auto hebben.

Edit: En het kan wellicht wat helpen in de prijs als je zegt dat je via Jack van Tipica Reizen komt :slight_smile:

Beste Flipsen,

Bedankt voor je goede tips, ik hoop dat ik kan boeken bij een van deze hotels.
Heb je misschien nog meer tips voor activiteiten in Bariloche?

Groeten,

Kristel

Heb erg goede recensies gehoord over Penthouse 1004, het is meer een hostel op de bovenste etage van een gebouw met een werelds uitzicht.

Er is een 5 daagse trekking (Nahuel Huapi) deze is erg leuk. Ook een 1 of 2 daagse tocht is mogelijk.

Was vorige maand nog in Bariloche en deed daar een prachtige (en onbekende) excursie met een boot door de zogenaamde Brazo Tristeza. Erg de moeite waard, met goede gids en inclusief fraaie wandeling naar de Cascada Frey. Zie hier meer info.

Groet,
Jan

PS Oh ja, vond dat ze in de Manush Pub erg lekker zelfgebrouwen bier hadden, van 18 tot 20 uur happy hour :slight_smile: