Hallo,
Ik heb eens gelezen over een nederlands stel dat een hostel/B&B runt in Bariloche, maar kan het topic niet meer vinden. Weet iemand wie bedoel?
Groet
Rob
Hallo,
Ik heb eens gelezen over een nederlands stel dat een hostel/B&B runt in Bariloche, maar kan het topic niet meer vinden. Weet iemand wie bedoel?
Groet
Rob
Hallo Rob,
Ik weet niet of je deze B&B bedoelt, maar hier heb ik voor twee nachten geboekt.
Het is een Argentijns-Nederlands stel.
Groeten,
Frank
Sorry, te snel gereageerd.
Verwarde Bariloche met BuenosAires…
Dus vergeet mijn vorige reactie maar.
Ik woon in Bariloche, maar weet geen Nederlandse B&B hier. Wel een appartement dat verhuurd wordt door een NL, een ander appartement dat door een Belgische stel wordt verhuurd en een talenschool om Spaans te leren dat gerund wordt door een Nederlander (die gelukkig zelf geen les geeft). Als ik een grote logeerkamer had gehad was je welkom geweest, maar helaas ![]()
Wij hebben ooit, ongeveer 6 jaar geleden (2005) in Bariloch geslapen in: Albergue Aventura. Maar ik kan dit niet meer vinden op het Internet; niet via 'n website. Het toenmalige emailadres was: albergueaventura@bariloche.com
Wij hebben er 'n hele leuke tijd gehad. Het was 'n stukje uit de stad richting Llao Llao, maar gemakkelijk met de bus te bereiken.
Hoi,
er zijn wel B&B’s elder in het land die gerund worden door nl’ers of gemende koppels. zo is er in san lorenzo bij salta casa hernandez, van alex en rijkje berger, in het centrum, of 2 blokken van plaza de mayo van bs as is er het hostel van Valentijn en ada stalpers, buenosairesbedandbreakfast. en ikzelf run casona del rio en de delta van tigre. er zijn er vast wel meer, maar die weet ik zo niet direct.
groet,
stef