hé hallo,
over anderhalve week gaat onze reis van 5 weken beginnen in Argentinie.
aangezien we in de avond aankomen willen we graag de eerste overnachting vastleggen.
Weet iemand een leuk en centraal gelegen hotel in Buenos aires?
groeten Mireille
hé hallo,
over anderhalve week gaat onze reis van 5 weken beginnen in Argentinie.
aangezien we in de avond aankomen willen we graag de eerste overnachting vastleggen.
Weet iemand een leuk en centraal gelegen hotel in Buenos aires?
groeten Mireille
Gebruik de zoekfunctie op dit forum, dan vind je eindeloos veel suggesties over dit onderwerp.
Mijn vriend en ik gaan over iets minder dan 2 weken naar Hostel Florida Suites. Leek ons wel een leuke plek om veel mensen te ontmoeten en lees er positieve verhalen over.
een Nederlands Argentijns stel heeft de B&B www.bedandbreakfastbuenosaires.com die zitten midden in het centrum, op 2 blokken van plaza de mayo.
Anders is er keuze zat, in san telmo zit je gelijk in een authentieke wijk.
Hostel florida suites is goed, maar meer een hostel, meen ik
groet uit de tigre delta,
stef
Ah, dat BB ziet er ook leuk uit! Had even te snel gelezen. Lees ook goede verhalen over Hotel Victoria. Misschien ook wel iets voor jullie als je liever niet in een hostel zit.
Centraal gelegen hotel? Je moet zeker niet in het centrum iets zoeken, dat is veel te druk en niet gezellig.
Zoek in de wijk San Telmo of nog beter in de wijk Palermo (soho/viejo)
Ik weet niet hoe lang je in BsAs wilt blijven?
Ik denk dat als je op deze 2 gaat googlen je wel wat vind.
Ik weet jullie budget niet maar er zijn hele leuke hostels/hotels te vinden.
http://www.homebuenosaires.com/EN/index
wat dacht je hiervan? ![]()
Wij waren zeer tevreden over Hotel Costa Rica (Palermo Viejo)
Hoi,
Ben net 6 dagen terug van een maand Argentinie.
Heb zowel aan het begin als aan het eind in Hotel/ hostel Parada overnacht. 2-persoonskamer met badkamer aan de Av Rivadavia in het microcentro. San Telmo op loopafstand, Palermo ook maar eventueel met de metro wat sneller. Locatie prima, ontbijt simpel.
Ank