Hallo allemaal,
Wij vertrekken half oktober naar Argentinië, wie heeft er nog tips voor een leuk en betaalbaar hostel of B&B in Buenos Aires? Wij houden wel van gezelligheid, maar zijn geen echte feestbeesten…
Hallo allemaal,
Wij vertrekken half oktober naar Argentinië, wie heeft er nog tips voor een leuk en betaalbaar hostel of B&B in Buenos Aires? Wij houden wel van gezelligheid, maar zijn geen echte feestbeesten…
Hola! Zelf heb ik geen idee, want ik huur altijd een app. via Argentijnse verhuurbedrijven.
Leuke wijken zijn bv San Telmo (echt Buenos Aires, mooie oude gebouwen, tango op plaza Dorrego) of Palermo (viejo, soho) de Julia’s tango buurt als je die tv serie misschien kent. Barst daar van de leuke winkeltjes en restaurantjes, voelt een beetje dorps aan.
Dus misschien moet je daar eerst naar kijken en geen hotel boeken in bv het centrum, veel te druk en chaotisch door de week.
Suc6 met zoeken!
Hallo Annemarie,
als U rust ruimte, groen en natuur zoekt, en toch dicht bij de stad wilt zitten, kan ik u onze B&B aanbevelen, Casona del Rio in de Tigre Delta. Vanuit ons huis bent u in anderhalf uur in hartje buenos aires. Als het u wat ver lijkt om iedere dag naar het centrum te gaan, kunt u ook voor een paar daagjes komen, om een heel andere indruk te krijgen vn het buitengebied van de stad.
Groet en succes met zoeken,
stef jansen
0054-11-4728 0040