skien in maart/april!

Hey!

Ik zou graag nog een weekje naar de alpen gaan ergens tussen half maart en begin april.
Via husk & sportura zijn er goede aanbiedingen naar oa het gebied van les sybeles (~ 300km) va 220 euro.
Zelf skie en board ik (23j), en ga voor volle dagen op de piste!

Interesse?

Hoi Ilona,

Ik heb wel interesse om mee te gaan, ik ben alleen niet helemaal flexibel in verband met gastcolleges en andere verplichtingen. Ik ben een redelijke snowboarder, 38 jaar en ben benieuwd of jij 2e week van maart ook mogelijkheden hebt.

Tom

Mijn voorkeur gaat uit naar de week van 27maart tot 3april.

wie gaat er mee de zon (en sneeuw) verkennen:zon02:

Hoi Ilonna,

Ik wil binnenkort ook op wintersport maar geen van mijn vrienden heeft daar zin in. Ik ben een man van 22 en heb anderhalve week ervaring. Mijn voorkeur hebben de rode pistes maar zo af en toe een zwarte kan ook wel. Las net alleen wel dat Sportura niet zo’n goede is.

Jonathan

btw ik ben een snowboarder.

Hey!
heb je toevallig tijd in de week va 27maart?!
en husk is idd goedkopen dan sportura, daar wel beter verhalen van gehoord;-)

Ik weet niet of ik dan nog kan. Vanaf komende dinsdag ben ik werkeloos en ik moet dan maar weer zien wanneer ik werk gevonden heb. Wil je dan met husk met een groepsreis meegaan?

Ik weet niet of jij hyves hebt de mijne is http://duffie-duck.hyves.nl/ als je me dan toevoegd dan kunnen we ook een beetje een indruk van elkaar krijgen.

Hoi,

Heeft iemand al iets gevonden of geregeld?

Ik wil graag 31 maart tot 4 april naar frankrijk birans=con gletcher.

260 halpension en skipas appartement en bus.

Wie wil met mij mee?

ben 32 en snowboard al 12 jaar.

Laat maar weten.

Groetjes Roos:cheer: