Reisgenoten Wintersport maart

Hallo,

Graag wil ik dit jaar in maart een weekje op wintersport, voorkeur voor Oostenrijk of Italië. Welke week maakt me nog niet zo veel uit als er maar sneeuw ligt. Ik kan wel skiën maar wil dit jaar eens proberen te snowboarden. Dus zal ook wel een aantal dagen op les zitten. Appartement of hotel?.. nog niets geboekt, dus alle opties zijn nog open. Heb wel vaker alleen gereisd, maar wintersport lijkt me toch leuker met een gezellig groepje! Ik ben een vrouw, 37 jaar, woon in Brabant en houd toch ook wel van een beetje apres-ski.

Dus… wie heeft er ook zin in een weekje naar de sneeuw?

gr. Suzanne

Hey ,Suzanne
zelf snowboard ik al jaren maar helaas zijn er niet zoveel mensen in vrienden kring die nog op wintersport gaan.
Dus laatste jaren maar paar keer geweest . Maar zou graag weer gaan zelf ben ik man van 39 uit Brabant

groeten marco

ksuz…je hebt een pm, maar ik weet niet of je die ontvangen hebt omdat het systeem net na versturen aangeeft dat je geen opslagruimte meer hebt in je inbox. Die kan namelijk maar paar berichtjes aan. Moet je dus eerst paar oude verwijderen (afvinken en dan weer op de knop “geselecteerde berichten” klikken, pas dan komt er een optie van verwijderen. In eerste instantie zie je dus geen prullenbak ofzo). Groet