Single reis Thailand; iemand ervaring?

Hoi,

Ik wil komende zomer (juli/aug) voor het eerst alleen op reis, maar dan wel met een reisorganisatie. Nu lees ik op de site allerlei ervaringen over allerlei reisorganisaties, maar ik twijfel zelf tussen drie reizen:

• Emerald reis van FOX reizen (22 dagen)
  • Koning aap hotelrondreis (22 dagen)
  • Baobab reis Thailand-Laos-Cambodja (22 dagen)

Iemand ervaringen met deze specifieke reizen? En zo ja, zijn deze positief of negatief?

Ben zelf met Fox mee geweest (naar het zuiden), op zich allemaal prima verlopen al vond ik dat je voor een singlereis wel erg ver van de “bewoonde” wereld af zat. We moesten altijd een heel eind met een taxi voor je in een uitgaansgebied was. Dat vond ik zelf echt het grootste nadeel.

Specifiek de Emerald reis kan ik je helaas niet mee helpen, maar als je dat belangrijk vindt zou ik hier eerst onderzoek naar doen, Fox gebruikt voor zowel de single als de groepsreizen dezelfde hotels waar ik denk dat het toch een ander soort publiek is.

Voor mij was het de reden om het jaar er op op eigen gelegenheid te gaan maar ik heb me desondanks prima vermaakt met m’n groep :smiley: (is ook geluk hebben natuurlijk)

Met Fox ben ik eerder mee geweest met de gouden zuiden reis.
Ik heb de single rondreis emerald bij fox geboekt eind november.

Fox valt op zich wel mee. Ik vind hooguit dat Fox een beetje ¨niet meedekend¨ van uit een klant perspectief is. Ik had na mijn vorige reis
een aanbevelingsbrief geschreven met tips ter verbetering van de reis, maar het werd jammer genoeg behandeld als een klacht brief.
Ik heb geen ervaring met andere organisaties.

Reisorganisaties kopen de reizen in bij lokale reisorganisaties.
Fox zeker. Uiteindelijk is het lastig vergelijken.

Indochina (thailand, laos, vietnam en cambodja) staat ook op mijn lijstje ooit te doen. Ik vind 22 dagen dan te kort.
Er is een reisorganisatie die deze reis in 26 dagen doet.

Jan.