fox rondreizen

Wat zijn jullie (recente) ervaringen met FOX rondreizen door Thailand en dan met name de 15 daagse Noord Thailand rondreis?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Kees ik denk dat hier geen mensen zitten die reizen met Fox. Mijn keus zou het ook niet zijn. Hier zitten meer mensen die zelf gaan. Thailand is een supermakkelijk land om zelf rond te reizen en alles is makkelijk te regelen.
Wij zijn er dit jaar met onze kinderen 4 weken al backpackend doorheen gereisd. 20 jaar geleden ook zo gedaan en nu is het nog makkelijker dan toen ondanks de kinderen :slight_smile:

Oh jawel hoor, genoeg mensen die met Fox reizen hier op dit forum! Ik heb er 4 jaar geleden geweest, weliswaar met een singlesreis en de 21-daagse Emeral reis, maar het was toen prima verzorgd. Achteraf had het inderdaad ook goed haalbaar geweest om het zelf te regelen, maar het was mijn eerste verre reis en dat was toch wel handig en goed bevallen.

1 like

Hallo Kees,

Kan de reaktie van Dutch girl wel onderschrijven.
Ik heb ook mijn eerste Thailand reis gemaakt met Fox, hoewel weer even geleden.

En had het zelfde idee als zij, je zou het zelf kunnen doen ( achteraf), maar wil je dit niet is een reis met Fox geen slechte keuze.

Alles was prima geregeld en je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Minpuntje vind ik bij een groepsreis wel de bijna verplichte “fooienpot”
Zou even kijken op het foxforum of hier meer informatie over is en klachten en natuurlijk de hoogte van de eventuele “fooienpot”.

Hoop voor je dat er nog andere mensen reageren , en misschien ervaringen hebben met andere organisaties, zodat je die ervaringen kan meenemen in je keuze.

gr.
Ton.