Slechte ervaring met fox

wij zijn met fox nov 2007naar thailand geweest het land is geweldig
maar de reisorganisatie fox laat nog al te wensen over.
reisleider moe en geen zin alle avond tripjes waren dan ook niet mogelijk.
eten slecht (en dat in thailand als we op eigen gelegenheid gingen eten was het super en goedkoper dan de inclusieve maaltijden van fox).
hotels matig
en als je een klacht ter plaatse indient word dat beloond door de Directeur van fox met een ticket terug naar nederland.
En als je op het forum van fox je bevindingen plaast word je geblokt en het onderwerp verwijderd.
vandaar dat er alleen maar positieve berichten staan in het fox forum.
wij zijn eerder met kras naar thailand geweest en dit was super en de helft goedkoper.

Beste Marboy.

Waarom dan toch bij Fox geboekt, als ze volgens jou de helft duurder zijn en niet zo super als Kras?

kras was volgeboekt en ik dacht dat fox gelijkwaardig zoniet beter was.
helaas was niet niet het geval.
wij zijn in het land medere groepen tegengekomen en allemaal het zelfde verhaal.
erg jammer.
maar wat ik het ergste vind is dat fox met de klachten niets doet sterker nog ze snoeren je de mond.

Oh zo ja. Dat is dan inderdaad niet netjes van Fox.

Mijn familie heeft 2 maal de rondreis Indonesie met hen (Fox) gedaan en waren vol lof, maarja dan zal het toch wel aan de begeleiding ter plaatse liggen, denk ik.

Wel jammer voor jullie dan. Ik bedoel eigenlijk daarmee te zeggen, het kost best veel geld zo’n reis en dan verwacht je ook dat je het beste krijgt.

Zou toch voet bij stuk houden wat betrefd de klachten bij Fox, als ik jou was.

ja klopt met kras was 700 en bij fox 1700.
gaan we zeker doen.

Poeh hee zeg! :thumbsdown: Dat is me nogal geen verschil. :paranoid:

Nou, succes ermee en laat nog eens weten hoe dit afloopt.

Wanneer je het nog eens van plan bent probeer dan OAD eens. Hebben wij in 2006 gedaan. Prima geregeld.