Hoi
Ik heb een onplezierige ervaring met FOX-travel (http://www.fox.nl), en ik wil weten of meer mensen hier last van hebben.
Mijn ouders wilden voor hun 35-jarige bruiloft een rondreis maken door Afrika. Nog geen maand voor vertrek kregen we een mail dat door gebrek aan belangstelling de reis geannuleerd werd, maar dat we wel een andere datum konden kiezen. Dat hebben we gedaan, maar deze reis zat al vol. Dat kan gebeuren en uiteindelijk hebben we gekozen om niet naar Zuid Afrika te gaan maar naar kenia, want in die reis was nog wel plek. We geven dit door aan FOX, en toen kregen we de mededeling dat ze de VISA voor ons niet meer konden regelen op tijd (ze hadden nog 27 dagen, en dan kerst en oud en nieuw niet meegerekend), en dat we dat zelf moesten doen. Pas als we een visum geregeld hadden wilden ze voor ons de reis boeken. Met andere woorden, ookal zouden we een visum hebben, dan was het niet zeker of de reis wel door zou gaan… en het vreemde vond ik nog wel dat ik met de ambasade van Kenia gesproken heb, en die zei: voor 12 uur je paspoort bij ons, om 15.00 uur (3 uur later dus) heb je je visum.
Uiteindelijk wilden we de reis dan 3 weken verzetten, maar FOX deed weer moeilijk.
Uiteindelijk hebben we besloten, omdat FOX totaal niet bereid was ons te helpen of ook maar in enige zin tegemoet te komen, om naar een andere reisorganisatie te gaan. Wel heb ik hieruit geleerd dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets bij FOX zal proberen te boeken.
Nou dit moest ik even kwijt.