Fox reizen Bangkok - Koh Samui -Phuket in 17 dagen

We willen in oktober naar Thailand gaan en wel voor de eerste keer met Fox reizen in 17 dagen Bangkok - Koh Samui - Phuket heeft er iemand hier ervaring mee ?

Helena

Fox is een prima organisatie, alles is keurig geregeld en de groepen die ik heb meegemaakt waren beide keren leuk!

Bedankt voor de Info, we gaan voor de eerste keer naar Thailand.
ben je ook al in Koh Samui- Phuket geweest ?

Ik ben met fox naar thailand geweest, wel naar koh samui, niet naar phuket en ik ben op cuba geweest!
Dit jaar ga ik wel naar phuket overigens.

Groetjes

dit zal de eerste keer worden een verzorgde reis en we zijn eigenlijk wel benieuwd hoe het reizen in 17 dagen Bangkok (2 nachten) - Koh Samui (2 nachten) - Phuket (9 nachten)
vorig jaar naar Maleisie kuala Lumpur- Penang geweest 3 weken. (geen verzorgde reis) was ons goed bevallen.

groetjes

Fox… zelf niet mee gereisd maar zou het nooit doen. Het is wel leuk voor ouderen die alles verzorgd willen hebben en een Nederlandse gids, maar voor jonge mensen raad ik het streng af. Ik heb er verhalen over gehoord en Fox gezien in Thailand, niet slecht maar dit is een doodzonde. Langs de touristische trekpleisters hoppen waar je met een massagroep heen gaat. Rondom zo’n trekpleister zijn alle thai gericht op tourisme, dus echte vriendelijke thai zie je er niet. Thailand heeft ZOVEEL te bieden en te ontdekken dat het een zonde is om langs wat plekken te hoppen met een bus en een hele groep met 0 vrijheid. In mijn ogen zie je er net uit als die Jappanners en Chinezen die foto’s maken en weg zijn.
Ook als ik zo naar de plekken kijk: BKK, Samui, Phuket. Dan zul je hoogstwaarschijnlijk de verpeste stukjes Thailand gaan zien.
Voor betere stranden en sferen ga je naar Phangan (niet Hat Rin) of Chang

bedankt voor de informatie, de meningen over Fox zijn zo verschillend ! mvrg