Ervaring reisorg. Fox bij tekort deelnemers

Ik heb de Emerald singlerondreis geboekt bij Fox in November.
Het is een reis die niet gegarandeerd is. Er moeten dus minimaal 10
deelnemers zijn om de reis door te laten gaan.

Zo langzamerhand maak ik mij een beetje zorgen dat de 10 deelnemers
niet worden gehaald. Ik heb alleen het fox forum om te polsen hoeveel
deelnemers er zijn.

Heeft iemand ervaring bij Fox wat er gebeurd als het minimaal aantal
deelnemers niet wordt gehaald?
Wordt de reis snoeihard geannuleerd?
Is het alternatief een volgende reisdatum?
Wordt er voorgesteld om te worden toegevoegd aan een internationaal
reisgezelschap?

Ben benieuwd,

Groetjes :dag:,

Jan.

Hallo Jan,

Ik heb geen ervaring met het uiteindelijk niet doorgaan van een reis bij Fox, maar ik weet wel uit ervaring dat veel mensen pas laat (lees: laatste 3 weken) boeken. Dit heb ik meegemaakt bij zowel Costa Rica als Thailand en beide reizen zaten uiteindelijk helemaal vol. Ik heb trouwens ook de Emerald singlereis gedaan, werkelijk prachtige reis. Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd aan me stellen :slight_smile:

Voor een korte vakantie naar de zon naar Spanje of zo kan ik mij dat voorstellen als het rot weer is midden in de zomer.

Voor een verre vakantie (in het algemeen) moet je wat meer van
te voren regelen. Een bezoekje aan de GGD, mischien een visa
of ander papieren omdat je een tussenlanding hebt in een ander land etc.
Voor mij wat moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die zo
kort voor vertrek nog boeken.

Het zal wel aan mij liggen.

ps, Mischien loop ik nu de prijsverlaging mis om de reis vol te krijgen.

Bedankt,

Jan.

Jaren geleden met Fox naar Costa Rica geweest. Er waren maar 8 deelnemers (minimum was 10) en de reis is toch doorgegaan!
Je kan toch altijd eens bij hen informeren of er nog extra inschrijvingen bijgekomen zijn?