Single reis 25 tot 35 jaar - 1aug tm 14 aug 2016

Beste lezer,
Ik ben opzoek naar een leuk groepje jongens/dames 25+ tot 35+ om bijvoorbeeld samen een stacaravan in Sicilië of Sardinië af te huren en daarmee de prijs te delen. Mocht je zelf een andere top locatie in gedachten hebben dan ben je welkom.

Groepsreizen zijn beste wel prijzig en waarom niet op deze manier proberen een leuk groepje bij elkaar proberen te krijgen?
Bij voorkeur uit de regio Nijmegen/Arnhem aangezien ik daar zelf woon en we zo eerst een meet en greet kunnen doen om te kijken of er een klik is voor een dergelijke reis.

Ideaal lijkt mij om een vlucht te boeken en een kleine gedeelde auto via sunnycars ter plaatse te op te halen. De voorkeur heeft een lengte van 10 tot 14 dagen van 1aug tm 14 aug 2016.

Momenteel ben ik afgelopen jaren met een groepsreis gegaan maar is het budget dit jaar iets kleiner. Dit jaar ben ik mijn vriendin tegengekomen waarbij de keuze is gemaakt om dit jaar nog ieder zijn eigen vakantie te gaan vieren.

Zelf ben ik nieuwsgierig en altijd geïnteresseerd in anderen, vandaar dat mijn keuze altijd is gegaan naar een groepsreis. Daarnaast vind ik dit gezellig aangezien je ook nog een beetje houvast aan elkaar hebt mocht er iets gebeuren. Mocht dit je aanspreken stuur mij dan een pm met jouw ideeën.

Groetjes Mark. 30