Hallo, ik ben op zoek naar een groepsreis voor vrijgezellen. Ik ben 50 jaar maar zie er 10 jaar jonger uit. Ben ook eigenlijk wel 10 jaar jonger en soms wel 25 jaar jonger. Jong van geest en best nog wel een beetje jong in gedrag.Moderne opvattingen, moderne kleding en open minded.
Ik wil niet met een ouderen groep mee. Daar pas ik niet tussen.Een reis boeken voor 1 persoon kost gelijk de dubbele prijs. Belachelijk maar waar.
Wie weet iets leuks.
Groetjes Caroliencheer
hoi carolien
heb je bericht gezien,zoals jij het omschrijft ben ik ook!!
ik ben 48,maar ook in doen en laten stukken jonger,
wil graag op korte termijn,eind mei ergens,(voordeliger op reis)!!
liefst turkije een strandvakantie,10-12 dagen ongeveer…
misschien dat we samen of evt, met meerdere vrouwen kunnen gaan?
mail me maar zodat we misschien plaanen kunnen maken.!!
[EMAIL=“phoenix45@live.nl”]phoenix45@live.nl
groetjes petra
kijk hier eens op
er zijn genoeg groepsreizen waarbij niet alleen heel jonge of alleen ouderen meegaan.
Vooral rondreizen, wandel-reizen, actieve reizen
even googelen lijkt me
succes
WOW !!
Cool . Misschien hebben jullie zin om met mij mee te gaan ?
Ik ben op papier 45, maar voel me , hmmm, even denken, vandaag 30 soms 25…
Kijk eens op mijn site ? Stel gerust een datum voor !
Hoi Carolien,
Heb je al een bestemming en/of wat met iemand afgesproken? Ikzelf (45 jaar) ben nog op zoek naar een reisgenoot voor Noordoost Turkije en/of Armenië. De Turkijereis start op 10 juli en de Armeniëreis op 20 juli. Kijk anders ook even bij meanderreizen. Lijkt het je wat?
Groetjes, Marian
ik heb goede ervaringen met Fox vakanties, zowel de groepsreizen als de singlereizen. Het is een combinatie van cultuur en ontspanning met een gezellige groep. Geen grijze muizen, maar jong van geest in verschillende leeftijden.